آینده دیجیتال Ammann برای ساخت و ساز جاده

آینده دیجیتال Ammann برای ساخت و ساز جاده

پروژه "ساخت و ساز جاده با کیفیت بادن-وورتمبرگ 4.0" نیاز به ماشین هایی دارد که بتوانند به صورت دیجیتال با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین نیاز به افرادی دارد که بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

 Volker Schneck اپراتور کامپکتور Strabag AG است - او 34 سال است که این شغل را دارد. وقتی حرفه اش را آموخت، غلتک های جاده از سیستم های کمک فنی ساده تر برای تراکم استفاده می کردند. نوسان، کنترل تراکم اتوماتیک و کنترل دستگاه، حتی در اوایل دهه 1980، تنها مفاهیم چشم انداز آینده به شمار می آمدند.

اما امروز Schneck با کامپکتورهایی با تکنولوژی بالا مانند Ammann ARP 95 Pivot-Steer Roller کار می کند که مجهز به سیستم پیشرفته تراکم سازی تخصصی Ammann(ACE ) هستند. کامپکتور Schneck با استفاده از ACEpro ،تکنولوژی اختصاصی، شامل یک سیستم سنجش خودکار، کنترل و سیستم ارائه اسناد می باشد. با پشتیبانی توسط GPS نقشه برداری، اطلاعات مناطقی که قبلا عملیات در آن انجام شده نیز می تواند دریافت شود.

در کابین، اپراتور ماشین می تواند به طور مستقیم با یک صفحه نمایش ظرفیت تحمل مواد، تعداد گذر ها و مقادیر فرکانس و دامنه را نشان دهد. علاوه بر این، ACEpro فقط اندازه گیری و تحلیل نمی کند: همچنین دامنه و فرکانس را به صورت خودکار تنظیم می کند.

چند سال پیش Schneck آموخت که چگونه بدون این سیستم مدیریت کند. اما او نمی خواست دوباره به آن روزها بازگردد، همانطور که می گوید:" من از بکارگیری فناوری لذت می برم. شما باید قادر به خواندن درست صفحه نمایش، ترکیب آیتم های مختلف اطلاعات با هم و سپس تصمیم گیری درست باشید."

Schneck یکی از اعضای خدمه Strabag است که آخرین بخش پروژه "ساخت و ساز جاده با کیفیت بادن-وورتمبرگ 4.0" را تکمیل می کند. به عنوان "آخرین حلقه زنجیره"، Schneck عمدتا از چهار غلتک Ammann که فینیشرها را دنبال می کنند برای تضمین تراکم لازم استفاده می کند.

کنترل دستگاه 9.5 تنی برای او آسان است. همانطور که Schneck در کابینش نشسته است، بر محیط اطراف خود نظارت دارد: مناطقی که در جلو و پشت سرش قرار دارند و همچنین سه غلطک دیگر Ammann که در همان منطقه حرکت می کنند.

ویلی راتر، مدیر اجرایی تجهیزات سنگین در Ammann می گوید: "هماهنگی درست یک عامل مهم در این سایت است." فرآیندهای مختلف از طریق سیستم Topcon هماهنگ می شوند، تمام فرآیندها از بارگیری در دستگاه مخلوط آسفالت، تحویل توسط کامیون و پردازش توسط فیدر و فینیشر تا تراکم جامع توسط کامپکتورهای Ammann. هدف از پروژه "ساخت و ساز جاده با کیفیت بادن-وورتمبرگ 4.0" تضمین نصب و فشرده سازی در دماهای بالا به صورت یکنواخت است، تا جاده هایی با کیفیت بالاتر و طول عمر بیش تر بدست آید.

راتر افزود:" این پروژه به مدت سه سال در حال اجرا است و تمام کارکنان در آن چیزهای زیادی از یکدیگر آموخته اند."

Schneck و همکارانش به خوبی برای "ساخت و ساز جاده با کیفیت بادن-وورتمبرگ 4.0" آماده می شوند. از آنجا که ACEpro به طور مداوم اندازه گیری می کند، اپراتور ماشین همیشه اطلاعات دقیقی از زمان و مکان سطح مورد نیاز دارد. Schneck می افزاید: "این کار بسیار سریعتر از قبل انجام می شود و همچنین ایمن تر و قابل اطمینان تر است. به این دلیل که صفحه نمایش کاملا واضح است و می توان به طور کامل بر آن تکیه کرد. همچنین فشرده سازی بیش از حد چیزی است که دیگر نمی تواند اتفاق بیفتد."

Schneck افتخار دارد که بخشی از این پروژه را اجرا کند و او به دنبال آینده هوشمندانه است که فناوری به ارمغان خواهد آورد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21340