دوسان قصد دارد از سایه بابکت خارج شود

دوسان قصد دارد از سایه بابکت خارج شود

دوسان در سال 2007  شرکت بابکت را خریداری کرد، ادغام جالبی از تولید کننده تجهیزات سنگین کره جنوبی و کارشناسان ماشین آلات شناخته شده در آمریکا. و این در حالی است که این دو هنوز هم بخشی از یک شرکت هستند، دوسان که تحت نام Doosan Infracore North America  فعالیت می کند، یک کسب و کار جدید و جداگانه را برای خود با یک ستاد جدید مدیریت و بازاریابی جدید و یک استراتژی احیا شده در Suwanee، Georgia تاسیس کرده است.

هژون (ادوارد) سونگ، مدیر عامل شرکت جدید، می گوید: "ما تصمیم گرفتیم که کسب و کار سنگین را از بابکت از اول ژانویه 2018 جدا کنیم."

 


 پس از هفت سال رشد کسب و کار ما زیر نظر Bobcat، ما در حال حاضر بر این باوریم که ما می توانیم برخی از موارد را به صورت متفاوت و بر اساس نام تجاری و پلتفرمی که خودمان ساخته ایم انجام دهیم. ، ما معتقدیم که می توانیم بیشتر کار کنیم. دوسان اکنون مستقیما به کره گزارش می دهد. سانگ در ادامه افزود: تقریبا 100 نفر را برای تمرکز تنها بر گسترش کسب و کار سنگین اختصاص داده است.
پس از ابتکار جدید، میل Doosan برای تبدیل شدن به یکی از پنج مارک برتر در آمریکای شمالی در چند سال آینده است. هنگامی که Bobcat این شرکت را خریداری کرد، این شرکت در درآمدهای جهانی شانزدهم بود، اما تنها چهار سال به طول انجامید.تا این شرکت به رتبه ششم برسد. اما در اروپا Doosan دارای سهم بازار شش درصد و در آمریکای شمالی فقط کمی کمتر از سه درصد را دارا می باشد.
Song می گوید: برای افزایش این تعداد، دوسان قابلیت های کانال موجود را بهبود می بخشد." این شامل برنامه های جدید فروش و پشتیبانی، برنامه های آموزشی بیشتر درSuwanee  و ادغام بیشتر برنامه Telematics خود خواهد بود.وی در ادامه افزود:  که داشتن یک سازمان جداگانه ای، Doosan را قادر می سازد با کره بهتر و سریعتر ارتباط برقرار کند. "مردم ما در سووانه و آتلانتا نیاز به حمایت دارند و ما هدفمان حمایت از مشتری ها می باشد."
هنگامی که Doosan در سال 2007 Bobcat را خریداری کرد، نمایندگی مجاز و فروش کاملا جداگانه بود. از آن زمان تاکنون حدود 30 عضو به فروش هر دو برند اعطا شده اند. این امر برای این نمایندگی ها ادامه خواهد یافت، اما هدف اصلی این است که شبکه ی Doosan تنها در ایالات متحده و کانادا رشد کند.
Todd Roecker مدیر فروش و بازاریابی می گوید: در سال 2010، در حالی که Bobcat بیش از 500 مرکز فروش داشت، Doosan حدود 128 مرکز فروش داشت. اما Doosan می گوید که در حال تلاش برای تکامل و گسترش این کسب و کار است. این شرکت نیز از آن زمان 117 مرکز جدید اضافه کرده است. Doosan می گوید که در حال حاضر 86 نمایندگی مجاز و 153 مرکز فروش دارد.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2128