ساخت و ساز دقیق: سیر تحول در نمونه کارهای فنی جان دیر

ساخت و ساز دقیق: سیر تحول در نمونه کارهای فنی جان دیر

جان دیر با معرفی ساخت و ساز دقیق (Precision Construction) چشم انداز خود را در مورد آینده فناوری تجهیزات ساخت و ساز بیان کرده است.

این مسیر جدید بر پایه نمونه کارهای موجود "بینش کاری" جان دیر  بنا شده که از بنیادی مستحکم در ابتکارات و فناوری برای ارائه راه حل های هوشمندنه استفاده می کند و به مشتریان کمک می کند تا با آگاهی بیشتری تصمیمات تجاری را اتخاذ کنند. 

ساخت و ساز دقیق با مجموعه ای از راه حل های فناوری متمرکز بر به حداکثر رساندن زمان کار و بهبود بهره وری، به مشتریان ارائه می شود.

این تغییر با جهت اصلی استراتژیک جان دیر هماهنگ می شود که هدف آن ارائه ماشین ها و برنامه های هوشمند و متصل است که به گشایش ارزش افزوده کمک می کند. در اوایل سال جاری، شرکت همچنین، از ابتکار جنگلداری دقیق (Precision Forestry ) خود رونمایی کرد.

اندرو کالر، مدیر راه حل های فناوری در جان دیر گفت: "فناوری ساخت و ساز دقیق، ارائه راه حل های هوشمندتر و ماشین آلات متصل به یکدیگر است که به مشتریان کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرند و به حداکثر زمان بهره برداری دست یابند و کارهای بیشتری را انجام دهند."

چهار ستون

با ساخت و ساز دقیق، جان دیر در حال بازسازی مجموعه فناوری های موجود خود و سازماندهی پیشنهادات فعلی خود در چهار ستون متمرکز از جمله پشتیبانی متصل، مدیریت درجه، توزین بار و سیستم مخابراتی کنترل از راه دور JDLink  است.

سال گذشته در ConExpo، جان دیر از استراتژی "مسیر مدیریت درجه" خود رونمایی کرد که طیف گسترده ای از راه حل ها را در چهار سیستم عامل، از راهنمایی درجه دوبعدی گرفته تا کنترل یکپارچه سه بعدی، که با نام اسمارت گرید نیز شناخته می شود، در اختیار مشتریان قرار داد.

کالر گفت: "این فناوری حدس و گمان را از درجه بندی جدا می کند، به اپراتورهای کم تجربه کمک می کند تا با سرعت بیشتری بهره وری را افزایش دهند و همچنین به اپراتورهای کهنه کار ابزاری می دهد تا حجم کار خود را کاهش دهند."

وی افزود: "جان دیر اکنون بیشترین طیف گزینه های کنترل درجه OEM را در صنعت دارد. ما معتقدیم كه مشتریان باید بتوانند به همان راحتی كه ناوگان خود را كنترل می كنند درجه خود را نیز كنترل كنند."

نگاه به آینده

با حرکت به جلو، جان دیر قابلیت ها را در چهار زمینه اصلی خود گسترش می دهد و در عین حال مسیری را برای معرفی های جدید تر باز می کند که سفر اتوماسیون را بیشتر پشتیبانی می کند. 

به عنوان مثال، "فهم موانع"، ابزارهای لازم برای کار ایمن است که با اطمینان کار را در اختیار اپراتورها قرار می دهد. آنها به اپراتورها درباره محیط اطرافشان اطلاع می دهند و به افزایش سطح آگاهی آنها از موقعیت کمک می کنند. 

 راه حل های "نمایش به من" از دوربین های دیجیتال و مانیتورهای با وضوح بالا استفاده می کنند تا آنچه را که اپراتور از صندلی دستگاه نمی تواند ببیند به او نشان دهند. راه حل های "به من بگویید" با استفاده از رادار یا ردیاب های صوتی موانع بالقوه موجود در محل کار را شناسایی می کنند و حضور آنها را به اپراتور هشدار می دهند.

اتوماسیون 

عناصر "ساخت و ساز هوشمند" به ایجاد مسیر دستیابی به ماشین های خودکار کمک می کند.

کالر گفت: "ما ماشین های خودکار را سفر اتوماسیون توصیف می کنیم و این ارزش مشتری را در هر مرحله ارائه می دهد."

کنترل اتوماتیک، مانند اسمارت گرید، به فناوری ناوبری مانند فرمان خودکار و ردیابی خودکار مجهز است.

اتوماسیون تصمیم بعدی است. وقتی محیط و وظیفه مشخص شد، دستگاه قادر به تصمیم گیری در مورد نحوه تکمیل کار خواهد بود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21637