گسترش فناوری اسمارت گرید جان دیر برای بیل مکانیکی

گسترش فناوری اسمارت گرید جان دیر برای بیل مکانیکی

بیل های مکانیکی جان دیر مدل های 210G LC و 350G LC اکنون با فناوری اسمارت گرید (SmartGrade) نصب شده در کارخانه و کالیبراسیون کارخانه در دسترس هستند.

سیستم اسمارت گرید سه بعدی باعث افزایش بهره وری و دقت در کار می شود و مزایایی را برای پیمانکاران در سطوح مختلف فراهم می کند.

جاستین استگر، مدیر بازاریابی راه حل ها در جان دیر، گفت: "ما با استفاده از فن آوری دقیق، مانند اسمارت گرید، در بیل مکانیکی خود، همزمان با افزایش قابلیت های اپراتورهای خود، بهره وری و کارایی سایت شغلی را افزایش می دهیم. با این حال، یک راه حل مناسب برای همه وجود ندارد و پیمانکاران به گزینه هایی نیاز دارند تا فناوری مناسب را با نیازهای تجاری خود مرتبط کنند. این جایی است که مشتریان واقعاً از انعطاف پذیری مسیر مدیریت درجه ما بهره مند می شوند."

جان دیر چهار گزینه مدیریت درجه برای بیل مکانیکی ارائه می دهد، از جمله اسمارت گرید، اسمارت گرید دو بعدی، هدایت درجه سه بعدی و هدایت درجه دو بعدی.

همچنین، جان دیر برای هر گزینه مدیریت درجه، کیت های بروزرسانی ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد فناوری را با سرعت خودشان اتخاذ کنند.

یک بیل مکانیکی اسمارت گرید توابع بوم و باکت را به طور خودکار برای اپراتور انجام می دهد تا به راحتی به درجه پایان صاف و دقیق برسد. با استفاده از فناوری موقعیت یابی GNSS، حرکت بوم و باکت را با یک هدف طراحی دقیق کنترل می کند. این عملکرد را قادر می سازد تا هنگام کنترل سیستم برای حفظ درجه، بازوی خود را کنترل کند.

گزینه اسمارت گرید دو بعدی، یک سیستم دو بعدی را با عملکردهای نیمه خودکار فراهم می کند، سهولت استفاده بدون نیاز به فناوری GNSS یا برنامه های طراحی سه بعدی را بهبود می بخشد.

گزینه هدایت درجه دو بعدی با استفاده از مانیتور داخل کابین، اطلاعات مربوط به دندانه باکت و ارتفاع پیشرفته را نسبت به یک معیار با اپراتور به اشتراک می گذارد.

گزینه هدایت درجه سه بعدی موقعیت باکت افقی و عمودی را با استفاده از فناوری GNSS به طور دقیق فراهم می کند و می تواند از یک طراحی سه بعدی استفاده کند. تمام گزینه های راهنما و کنترل با گیرنده لیزری اختیاری در دسترس هستند.

با استفاده از ماشین های مجهز به اسمارت گرید، قابلیت کنترل انتخابی باکت به طور خودکار زاویه باکت را که کاربر تعریف می کند در طول درجه بندی حفظ می کند. این ویژگی به اپراتور کمک می کند تا مواد را به طور موثرتری قرار دهد که باعث کاهش اتلاف و صرفه جویی در هزینه می شود.

فناوری دقیق و جدید 

از ویژگی های جدید فن آوری دقیق می توان به "برخورد مجازی" اشاره کرد که به صورت هیدرولیکی لبه برش باکت را از برخورد با قسمت جلویی دستگاه متوقف می کند و از آسیب دستگاه جلوگیری می کند.

ویژگی "محافظت دربرابر حفاری بیش از حد"، لبه برش باکت را از رفتن به زیر سطح طراحی هدف محدود می کند و مانع از اضافه کاری در کار می شود.

ویژگی های اضافی فناوری "حصار مجازی" در بیل مکانیکی شامل سقف مجازی، طبقه مجازی، چرخش مجازی و دیوار مجازی است که با نزدیک شدن دستگاه به یک نقطه قابل تنظیم، هشدارهای صوتی را به اپراتور ارائه می دهد و به اپراتورها اجازه می دهد تا روی وظیفه مورد نظر تمرکز کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21636