Wacker Neuson دید دوگانه را در دامپ تراک های خود ایجاد می کند

Wacker Neuson دید دوگانه را در دامپ تراک های خود ایجاد می کند

Wacker Neuson در حال ایجاد یک چشم انداز جدید برای اپراتورهای حمل مواد با ایجاد دید دوگانه در دامپ تراک است.

این مفهوم منحصر به فرد، تمام کنسول اپراتور را قادر می سازد تا 180 درجه چرخش داشته باشد. دامپ تراک های سری DV، با صرف نظر از جهت کار یا حجم بار، دید مطلوبی را فراهم می کنند.

هنگام تخلیه، اپراتور به سمت پشت می چرخد و قبل از شروع رانندگی، اپراتور صندلی و کنسول را چرخانده و در جهت مسیر قرار می گیرد.

کار با این سیستم آسان است؛ قفل را آزاد کنید و در حین کار، تخلیه یا حمل و نقل، تمام کنسول اپراتور را به جهت دلخواه بچرخانید. همچنین، حداکثر سرعت اپراتور 30 کیلومتر در ساعت است.

طبق نظر Wacker Neuson، مفهوم دید دوگانه، مزایای بهره وری، ایمنی و راحتی را فراهم می کند. تمام توابع اصلی با صندلی چرخانده می شود، بنابراین اپراتور همیشه دارای فرمان قابل تنظیم، پدال گاز و پدال ترمز و صفحه نمایش چند منظوره در جهت درست برای کار است.

برای اپراتور چرخش صندلی و رانندگی نسبت به استفاده از مانورهای وقت گیر و مصرف سوخت برای تغییر مکان دستگاه بین حمل و نقل، بارگیری و تخلیه کارآمدتر است.

همچنین، مدل های دید دوگانه، بهبود ایمنی در محل کار را ارائه می دهند، زیرا اپراتور به طور مداوم دارای دید مطلوب است. علاوه بر این، یک گادر محافظ به منظور محافظت از ایستگاه اپراتور دربرابر پرش مواد نصب می شود.

مدل های دوگانه Wacker Neuson در مدل های DV60  6 تنی، DV90 9 تنی و DV100 10 تنی در دسترس خواهند بود. هر سه مدل دارای یک درایو هیدرواستاتیک هستند که عملیات بصری را ارائه می دهد.

پلتفرم اپراتور دارای فضای گسترده برای سر و پاها است و صفحه نمایش چند منظوره شامل یک دوربین دید عقب است. این مدل ها با یک سیستم HVAC با راندمان بالا برای محافظت در برابر گرد و غبار مجهز شده اند.

دامپ تراک های چرخدار Wacker Neuson مانند یک دامپ تراک کامپکت، با تمام تنش های زمین سازگار بوده و مانور بیشتری ارائه می دهد. آنها برای ساخت و ساز، خاکبرداری، زمین گلف، گورستان، تعمیر و نگهداری مسیرها و برنامه های شهری و اجاره ای طراحی شده اند.

دامپ تراک های دید دوگانه در اواخر امسال در امریکای شمالی در دسترس خواهند بود.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21428