Vermeer تراکتور جدید خود مدل RTX1250i2 را معرفی می کند

Vermeer تراکتور جدید خود مدل RTX1250i2 را معرفی می کند

Vermeer تراکتور خود مدل RTX1250 را با کنترل های هوشمند و پیوست های قابل تعویض مجدد طراحی کرده است.

تراکتور جدید RTX1250i2، جدیدترین تکنولوژی را در اختیار شما قرار می دهد تا کارایی را در محل کار افزایش دهد و زمان لازم برای مبادله پیوست های i2 را کاهش دهد.

اد ساواج، مدیر محصولات درVermeer ، گفت: "تراکتور جدید RTX1250i2 تکامل در نصب و راه اندازی است. ویژگی های هوشمند آن به اپراتور کمک می کند تا کارایی مطلوب را حفظ کند."

 کنترل های Vermeer RTX1250i2 افزایش چندین برابری بهره وری را با تکنولوژی های Productivity Zone، Auto Plunge، سیستم کنترل الکترونیکی TrenchSense و سیستم کنترل موتور EcoIdle ارائه می دهد.

ویژگی Productivity Zone (قلمرو بهره برداری)، دامنه عملیاتی ایده آل و سرعت زمین را برای اتصالات عقبی به منظور بهینه سازی تولید ماشین مشخص می کند.

با یک چرخش سوئیچ، تکنولوژی Auto Plunge (کاهش اتوماتیک) دور در دقیقه موتور را کنترل می کند و به طور اتوماتیک سرعت چرخش را برای پیوست های حفاری کاهش می دهد، به طوری که سرعت چرخش از حد مورد نیاز فراتر نرود.

همچنین، سیستم کنترل الکترونیکی TrenchSense در هنگام کار در شرایط چالش برانگیز، مانع از خاموش شدن موتور می شود. این دستگاه در هنگام حفاری بر دور در دقیقه موتور نظارت دارد و به طور خودکار هنگامی که دور در دقیقه موتور کاهش یافت، تراکتور را متوقف می کند.

موتور EcoIdle تراکتور می تواند با کاهش سرعت موتور به حالت غیر فعال، هنگامی که تراکتور برای 30 ثانیه فعال نباشد، به کاهش مصرف سوخت کمک کند.

پیوست های Vermeer i2

از تایرهای چرخی به چرخ زنجیری، ترنچرها به تیغه برف روب و تیغه های خاکریزی به قرقره، Vermeer کار را آسان تر کرده است تا RTX1250i2 با پیوست های هوشمند I2 در مدت 60 دقیقه تغییر پیوست دهد.

پیوست های خود شناساگر I2، با تراکتور ارتباط برقرار می کنند و سپس پیوست های دستگاه را مطابق با نیازهای عملیاتی تعویض می کنند.

ویژگی دیگر این تراکتور تنظیم اتوماتیک شیب برای کمک به حفظ ترانشه عمودی با تنظیم محور عقبی تراکتور است.

RTX1250i2 همچنین به Vermeer Fleet-ready مجهز است که اجازه می دهد تا بر ساعات عملیات موتور، ساعات بیکاری، مصرف سوخت، کدهای خطا و محل آن نظارت کند.

RTX1250i2 همچنین دارای یک کنترل از راه دور اختیاری برای نگهداری و همچنین بارگیری و تخلیه تریلر است.

تراکتور RTX1250i2 مجهز به موتور دیزلی Deutz 3.6 لیتری با قدرت 95 کیلووات است.

نسخه فولادی این تراکتور در اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21453