Rototilt کارخانه خود را به بیش از 3000 مترمربع گسترش می دهد

Rototilt کارخانه خود را به بیش از 3000 مترمربع گسترش می دهد

Rototilt کارخانه خود را در سوئد گسترش می دهد تا به افزایش فروش و ادامه رشد در بازارهای صادراتی خود ادامه دهد.

کارخانه انتظار دارد تا پایان سال فضای حدود 3300 متر مربع را کامل کند.

جری مالوری، مدیر کل شرکت Rototilt، گفت: "با رشد چشمگیری که در آمریکای شمالی و دیگر بازارها شاهد هستیم، انتظار می رود قرداد سرمایه گذاری برای رفع تقاضای روزافزون جهانی برای باکت های چرخان Rototilt گسترش یابد."

Rototilt فروش خود را در پنج سال گذشته بیش از دوبرابر کرده است و پیش بینی می کند این رشد قوی ادامه یابد.

مالوری افزود: "ما شرکت Rototilt را در سال 2007 تأسیس کردیم و در چند سال گذشته علاقه به سیستم باکت های چرخان واقعا در حال افزایش بوده است. در بازارهای جدید نوظهور مانند کانادا و ایالات متحده، برای متقاعد کردن پیمانکاران حفاری زمان لازم است تا صرفه جویی در زمان و کار را به وسیله دستگاه مجهز به Rototilt درک کنند."

در کشورهای شمال اروپا اولین باکت چرخان Rototilt در سال 1986 معرفی شد و امروز یک مفهوم تجهیزات استاندارد است.

پیش بینی Rototilt

گسترش کارخانه به دلیل تقاضا، برای ماشین آلات با عملکرد هوشمند، موسسات فرعی در فرانسه، انگلستان و آلمان، و نیز علاقه مندان به باکت چرخان Rototilt در بازارهای صادراتی آمریکای شمالی به عنوان یکی از زمینه های اصلی ایجاد کننده انگیزه است.

آندرس جونسون، مدیر عامل شرکت Rototilt، گفت: "این تصمیم بر اساس پیش بینی سناریویی ما بود. ما برای رشد مداوم با تمرکز بر اروپا و آمریکای شمالی آماده هستیم."

Rototilt انتظار دارد ظرف 24 ماه ظرفیت بیشتری در کارخانه فعلی واقع در وینلن، سوئد برای ابزارهای ماشین آلات ایجاد کند.

تورد یوهانسون، مدیر تولید شرکت، گفت: "این بسیار عالی است که بتوانیم این کار را انجام دهیم. در سال 2007 یک کارخانه کاملا جدید ساختیم و در آن زمان 42 کارمند در اینجا بود. در حال حاضر بیش از 200 کارمند داریم و گسترش کارخانه اثبات این است که طرح صادرات ما گسترش یافته است."

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21401