Roadtec قدرت را در ماشین آلات آسفالت سرد و دستگاه های آسفالت تراش خود افزایش می دهد

Roadtec قدرت را در ماشین آلات آسفالت سرد و دستگاه های آسفالت تراش خود افزایش می دهد

Roadtec دستگاه آسفالت سرد خود مدل RX-700 و دستگاه آسفالت تراش خود مدل RX-900 را با آپشن های موتور جدید مجهز کرده است.

Roadtec RX-700

مدل جدید Roadtec RX-700 دارای قدرت موتور افزایش یافته 596.5 کیلووات است.

موتور جدید Tier 4 Final  به مایع اگزوز دیزلی به عنوان یک بخش سیستم برای سرویس دهی، نیاز ندارد که هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

با توجه به افزایش قدرت، دستگاه آسفالت سرد آپدیت شده، بهره برداری و قابلیت اطمینان را فراهم می کند.

RX-700 دارای عرض های استاندارد 2، 2.2، 2.5 و 3.2 متر است.

همچنين مساحت برش شامل قالب های زاویه ای است که مانع از انباشته شدن مواد در اطراف استوانه شده و باعث کاهش سایش می شود.

برای داشتن یک فریم قوی تر و سبک تر، Roadtec از فولاد A656 درجه 80 در ساخت RX 700 استفاده می کند که دو برابر قوی تر از فولاد معمولی است.

کنترل اتوماتیک ارتفاع

سیستم کنترل اتوماتیک ارتفاع (ACE) به وسیله ترکیبی از سنسورهای درجه و شیب اتوماتیک، دستگاه را ارتقا می دهد. اپراتور و خدمه به راحتی تغییراتی در پارامترهای درجه بندی و شیب، در هنگام کار و در زمان واقعی ایجاد می کنند.

Roadtec RX-900

Roadtec RX-900e، ماشین آسفالت تراش با موتور 786.7 کیلووات است. موتور جدید Tier 4 Final  به مایع اگزوز دیزلی به عنوان یک بخش سیستم برای سرویس دهی، نیاز ندارد که هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. آپشن های ارتقاء یافته و قدرت سنگین آسفالت تراش RX-900 باعث می شود که برای انجام انواع عملیات های آسفالت تراشی ایده آل باشد.

قدرت متعادل

وزن RX-900 بین پایه های جلو و عقب، برای به حداکثر رساندن کشش و تولید، متعادل شده است. طراحی قسمت های برش شامل تیغه های زاویه ای 10 درجه ای است که اجازه می دهد تا مواد کمتری در اطراف استوانه انباشته شود که باعث سایش کمتر می شود.

RX 900 دارای عرض های استاندارد 2.2 تا 4.1 متر است. همچنین می تواند به الگوهای مختلف استوانه های سفارشی نصب شود.

این ماشین آسفالت تراش دارای سیستم کنترل اتوماتیک ارتفاع (ACE) و سه نمایشگر گرافیکی است که به طور مستمر بر سنسورها و انتقال سریع بین سنسورها نظارت می کنند.

همچنین Roadtec این دستگاه را با سیستم مخابراتی کنترل از راه دور Telecommunication مجهز کرده است که تنها سیستم ارتباطی دو طرفه صنعت می باشد. این سیستم وضعیت ماشین، از جمله سیستم های الکتریکی و هیدرولیکی، را در زمان واقعی از طریق سیگنال های بی سیم کنترل می کند.

تنظیمات دستگاه را به منظور جلوگیری از خرابی های گران قیمت، می توان از راه دور اصلاح کرد.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21402