RM 120GO سنگ شکن پرچمدار رابل

RM 120GO سنگ شکن پرچمدار رابل

RM 120GO سنگ شکن پرچمدار رابل به عنوان بزرگترین ماشین در مجموعه خود است.

شرکت رابل مستر جدیدترین سنگ شکن ضربه ای شاهکار خود را به بازار آمریکای شمالی معرفی کرده است.

RM 120GO در روزهای نمایش سالانه شرکت در در نیوجرسی، در تاریخ 8 تا 10 ماه مه، رونمایی شد.

جرالد هنیچ، مالک و مدیر عامل شرکت رابل مستر، گفت: " من همیشه می گویم، RM 120شاهکار ما است. هر چیزی که آموخته ایم در این 27 سال در RM 120 GO کامل شده است! این خیلی جالب است. "



سنگ شکن ضربه ای دارای یک روتور 117 سانتیمتر و یک صفحه نمایش 13.6 در  1.5 متر است، در حالی که وزن آن تنها 40.823 کیلوگرم است. با وجود اینکه این سنگ شکن در کانادا و ایالات متحده جدید است، در حدود سه سال در بازار اروپا بوده است.

RM 120GO برای پیمانکاران خرد کردن ، پیمانکاران سنگ فرش کردن آسفالت بزرگ ، سازندگان جاده، پیمانکاران تخریب و تولید کنندگان مواد، طراحی شده است. به عنوان بزرگترین سنگ شکن در خط تولید رابل مستر است، هدف دستگاه یک بازار جدید است.
هانیچ گفت: "با 120 ما به یک نوع جدید از بازار نزدیک هستیم. ما از کوچک به بزرگ می رسیم، که این برای ما بسیار آموزنده است."

وی افزود: "ما همیشه متفاوت به صنعت سنگ شکن نگاه کردیم. من نمی دانستم که چرا یک ماشین سنگ شکن باید بیش از 100،000 پوند باشد."
مانند تمام سنگ شکن های ضربه ای سنگ شکن، RM 120GO دارای سیستم دیزلی بیش از حد الکتریکی است که 33 درصد سوخت کمتر از دیزل هیدرولیک یکسان می سوزاند و منجر به هزینه های سودمند تر در هر تن می شود.

هانیچ گفت: " به لطف درایو دیزل برقی و رادیاتور هسته ای وسیع، مشکلات گرمای بیش از حد در دستگاه های سنگ شکن رابل مستر وجود ندارد."



در طول روزهای آزمایشی، که توسط تراکتور و تجهیزات و پیمانکاران بهبود زمین برگزار شد، RM 120GO  برای خرد کردن قلوه سنگ بتونی با قطر 75 سانتیمتر و تولید یک محصول با ابعاد 2.5 سانتی متری در یک گذرگاه یکطرفه ، مورد استفاده قرار گرفت.
هانیچ گفت: "هنگامی که ما RM 80 را ساختیم، فکر می کردیم که هرگز بزرگتر نخواهیم شد. رویکرد جدید فراتر از آن است، شما باید ارائه دهنده راه حل های فناوری اطلاعات و راه حل های خدماتی باشید. شما باید تنظیمات مناسب برای برنامه ارائه دهید."

هانیچ گفت:"من این شرکت را 27 سال پیش با سه نفر شروع کردم. مشاهده این رشد به این صورت به من می گوید که ما آن را خیلی بالا آورده ایم."
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2171