Palfinger جرثقیل های زنجیری خود را راه اندازی می کند

Palfinger جرثقیل های زنجیری خود را راه اندازی می کند

به گزارش راه ما مگ، تولید کننده جرثقیل های هیدرولیکی Palfinger نخستین جرثقیل خود را که روی شاسی خزنده نصب شده است، راه اندازی می کند.

جرثقیل زنجیری Palfinger (PCC ) نخستین بار در نمایشگاه IAA Commercial Vehicles در ماه سپتامبر در هانوفر آلمان شروع به کار کرد. سه مدل، بین 50 تا 150 تن متر، در ابتدا در دسترس خواهند بود. این ایده جرثقیل را به کار در مکان های با زمین های ناهموار و فضای محدود که کامیون ها را دچار مشکل می کند، قادر می سازد.

این یک مفهوم مقیاسی است که در آن سه مقیاس؛ خزنده، جرثقیل و کانترویت، می تواند به صورت جداگانه ترکیب و اداره شود. مایکل هگناوئر، رئیس بخش محصولات جرثقیل خزنده در Palfinger، اظهار داشت: "در زمین های ناهموار، به عنوان مثال، هنگام ساخت خطوط برق یا کابل های بالابر، حمل و نقل هلی کوپتر معمولا تنها جایگزین جرثقیل کامیونی است. با PCC، این پروژه ها می توانند کارآمد و ارزان قیمت تمام شوند."

Palfinger می گوید، PCC ، 400 میلی متر باریک تر از یک کامیون استاندارد است و می تواند تا 60 درصد شیب را داشته باشد. فضاهای محدود در مناطق شهری و در داخل کارخانه ها، مناطقی برای انجام برنامه های کاربردی برای این سری جرثقیل های جدید هستند. یک ویژگی قوی این جرثقیل ها این است که به راحتی و به سرعت می توانند در محیط کار قرار گیرند.

PCC علاوه بر حرکت در سایت های شغلی محدود، با روند انتقال (جابجایی جرثقیل با استفاده پایه ها) می تواند با یک کانتینر بارگیری کند.

سه نسخه در دسترس: PCC 57.002 با حداکثر دسترسی 29.5 متر، حداکثر ارتفاع بالابری 32 متر و ظرفیت بالابری 17.9 تن، پس از آن، PCC 71.002، دارای دسترسی 31.6 متر، ارتفاع بالابری 34 متر و ظرفیت بالابری 19.1 تن و بزرگترین آنها PCC 115.002 است که دسترسی آن به 33.3 متر می رسد. ارتفاع بالابری 35.8 متر و ظرفیت بالابری آن 30 تن می باشد.

 شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21234