PLANTWORX 2019، رویداد اختصاصی کارهای ساخت و ساز انگلستان

PLANTWORX 2019، رویداد اختصاصی کارهای ساخت و ساز انگلستان

PLANTWORX 2019، رویداد اختصاصی کارهای ساخت و ساز انگلستان ماشین آلات، ابزار، تجهیزات و خدمات، برنامه های کاربردی ساخت و ساز و کار ماشین آلات را به صورت زنده به نمایش گذاشت.

این رویداد، یک نمایشگاه بزرگ محصولات برای تولید کنندگان تجهیزات ساخت و ساز در سراسر جهان است که به معرفی آخرین فن آوری صنعت ساخت و ساز در بریتانیا اختصاص  دارد.

نمایش ها در سالن های آماده شده در فضای باز و فضای داخلی نمایشگاه اجرا می شوند.

با گسترده ترین برندها برای انتخاب، این رویداد فرصتی است تا به طیف وسیعی از تولید کنندگان و خدمات جدید در یک رویداد اختصاصی دست پیدا کنید.

PLANTWORX 2017 ، 15500  بازدید کننده را از بخش های مختلف ساخت و ساز، اجاره ماشین آلات و ابزار، مهندسی عمران، کارهای زمینی، پیمانکاران، آب و برق، بزرگراه ها، تخریب و بسیاری دیگر جذب کرد.

بازدیدکنندگان شامل پیمانکاران ساختمانی و متخصصین، مدیران کارخانه ها، مدیران اجاره دهنده ماشین آلات و ابزار، مدیران ساخت و ساز و مهندسی عمران، اپراتورهای ماشین و مالکان بودند.

PLANTWORX یک رویداد پیوسته تجهیزات ساخت و ساز (CEA) است که "برای صنایع توسط صنعت" سازماندهی شده است. این رویداد پیوسته هر دو سال یکبار برگزار می شود.

PLANTWORX 2019 شامل چه بود؟

. شبیه سازی منطقه

. نمایشگاه کلاسیک ماشین آلات

. مهندس اولیه و ثانویه

. RailWorx

این اولین بار است که صنعت ریلی چنین حضور مهمی در نمایشگاه دارد و نشان دهنده اهمیت فزاینده پروژه های زیربنایی راه آهن در صنعت ساخت و ساز در بریتانیا است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21511