Kioti تراکتور های جدید DK10SE، CK10SE را با آپشن های لودر در کنار K9 UTV راه اندازی می کند

Kioti تراکتور های جدید DK10SE، CK10SE را با آپشن های لودر در کنار K9 UTV راه اندازی می کند

شرکت تراکتور Kioti اخیرا چندین دستگاه جدید خود را در نمایشگاه GIE + EXPO، از جمله تراکتورهای جدید و UTV جدید، راه اندازی کرده است.

این شرکت تخمین می زند که این پروژه تا اواخر سال 2019 تکمیل خواهد شد و این توسعه موجب دو برابر شدن اندازه امکانات موجود خواهد شد.

Kioti می گوید که افزایش 15120  متر مربع فضای انبار و افزایش 15 درصدی کارکنان، از برنامه های شرکت خواهد بود.

افزایش فضا همچنین هدف شرکت را در ارائه محصول بی نظیر و قطعات در دسترس به شبکه فروش و مشتریان خود در آمریکای شمالی پشتیبانی می کند.

تراکتورهای جدید DK10، CK10

Kioti خط تولید محصولات DK10 خود را با معرفی هشت مدل جدید تراکتورهای کامپکت در سری DK10SE راه اندازی کرد. سری DK10SE شامل چهار مدل کابین - DK4210SE HC، DK4710SE HC، DK5310SE HC و DK6010SE HC- و چهار مدل ROPS - DK4210SE HST، DK4710SE HST، DK5310SE HST و DK6010SE HST - است. مدل های جدید، راحتی و عملکرد بالا را در اختیار شما قرار می دهند تا بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

اپراتورها می توانند تراکتوری را که بهتر نیازشان را برآورده می کند را انتخاب کنند و با نیروی موتور 40 تا 58 اسب بخار و PTO 29 تا 45 اسب بخار، اپراتورها در این زمینه قدرت برتر را ارائه می دهند.

تراکتور سری DK10SE توسط یک موتور دیزلی Daedong با مایع خنک کننده، سوخت کارآمد و سه سیلندر طراحی شده است. DK10SE همچنین دارای PTO هیدرولیکی مستقل می باشد.

DK10SE دارای ویژگی های چرخش فرمان و صندلی قابل تنظیم است و تمام مدل ها با قفل دیفرانسیل عقب، PTO عقب، فرمان هیدرولیکی، 4WD، یک سوپاپ هیدرولیکی و یک جعبه ابزار جانبی استاندارد شده اند.

مدل های DK10SE ROPS به طور خاص دارای یک طراحی پلت فرم باز و دستگیره هایی در هر طرف برای سوار و پیاده شدن هستند. این مدل های کابین همچنین دارای سیستم گرمایشی و کولر، پنجره عقبی، چراغهای كار جلو و سوكت برق با اتصال USB و کابل AUX می باشند.

با معرفی سری DK10SE دو لودر جدید توسعه یافته، KL5520 و KL5521 نیز عرضه می شوند.

Kioti سری CK10SE خود را با چهار مدل جدید گسترش داده است. مدل های ROPS شامل CK3510SE، CK4010SE، CK3510SE HST و CK4010SE HST است.

اپراتورها می توانند ماشینی را که نیازهای منحصر به فرد شان را از سری CK10SE، با گزینه های اسب بخار بالا، آپشن های PTO و ROPS هیدرواستاتیک و یا مدل های کابین هیدرواستاتیک پاسخ می دهد، انتخاب کنند.

تمام شش مدل با موتورهای دیزلی Daedong سه سیلندر، مایع خنک کننده و با کارایی بالا کار می کنند و از ویژگی های گسترده ای از جمله فرمان هیدرواستاتیک، PTO مستقل و قفل دیفرانسیل عقب برخوردار هستند. سری CK10SE همچنین دارای سه تایر است.

مدل های HST، مصرف سوخت را در استفاده طولانی مدت کاهش می دهند. کابین نصب شده در مدل های HC دارای یک دید وسیع، سیستم گرمایشی و کولر، چراغ های کار جلو و عقب و برف پاک کن شیشه عقب است.

UTV جدید

Kioti همچنین سری جدید وسیله نقلیه سودمند (UTV) K9 را معرفی خواهد کرد و مدل K9 2400 را که به سری Mechron رسیده است، عرضه کرد.

K9 دارای یک موتور دیزلی Daedong با قدرت 24 اسب بخار، سه سیلندر عمودی با سرعت 50 کیلوکتر در ساعت است.

K9 دارای یک بستر تمام فلزی در طبقه خود با وزن 500 کیلوگرم است. دیگر ویژگی های استاندارد کلیدی عبارتند از:

. ظرفیت کشش 590 کیلوگرم و ظرفیت باربری 725 کیلوگرم

. فرمان هیدرولیکی

. گیرنده های موانع در جلو و عقب

آلن هوور، یک فروشنده Kioti در Mifflinburg، پنسیلوانیا می گوید: "ما از K9 هیجان زده شده ایم و معتقدیم که این یک قدم بزرگ برای Kioti خواهد بود. با طراحی نوآورانه و ویژگی های استاندارد متعدد ، ما شاهد افزایش تقاضا برای این وسیله نقلیه از سوی مشتریان جدید وقبلی خود هستیم."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21343