JLG سالگرد 50 سالگی خود را جشن می گیرد

JLG سالگرد 50 سالگی خود را جشن می گیرد

مدت نیم قرن از زمان معرفی اولین دکل بالابری جهان به نام JLG 1 می گذرد. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، بنیانگذار شرکت John L. Grove، JLG را برای ایجاد راه امن تر برای کار در ارتفاع معرفی کرد و مدت کوتاهی پس از آن پلت فرم کار هوایی را عرضه نمود.

Frank Nerenhausen، رئیس JLG، در یک نشست مطبوعاتی گفت: "50 سال یک نقطه عطف قابل توجه برای JLG و صنعت دسترسی است. بنیان گذار ما نه تنها آغازگر یک شرکت بود، بلکه آغازگر کل صنعت نیز می باشد. این یکی از دلایل اصلی تمایز نام تجاری JLG است. ما با توسعه مستمر محصولات، خدمات و فن آوری که ایمنی را برای کار در ارتفاع فراهم می کنند، این میراث را ادامه می دهیم. "

امروزه بیش از 6000 کارمند در سراسر جهان برای JLG کار می کنند و این شرکت به ساخت بالابر برش، دستگیره های تلسکوپی، بالابر عمودی و راه حل های دسترسی در مناطق محدود دست پیدا کرده است. JLG همچنین در سال 1981 تولید محورهای نوسان را برای بالابر برش و دکل آغاز کرد، رکود الکتریکی در سال 2000 و بالابری 46 متری در سال 2011 نیز از دیگر موفقیت های شرکت می باشند. JLG در سال 2014، مدل بالابر 56 متری 1850SJ  را به بازار عرضه کرد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21375