Evoquip دو Cobra و یک Colt را در Hillhead معرفی می کند.

Evoquip دو Cobra و یک Colt را در Hillhead معرفی می کند.

Hillhead 2018 یک سکوی راه اندازی برای سه محصول جدید از Evoquip بود.

ماشین آلات جدید شامل کروشر کامپکت 230R Cobra و R290 Cobra و غربالگر 1000 Colt است.

Hillhead رکورد میزند

Hillhead، که در تاریخ 26 تا 28 ژوئن در Hillhead Quarry در دربی شایر انگلستان برگزار شد، یک رکورد جدید را به نمایش گذاشت.

به گفته سازندگان این رویداد، 19،687 بازدید کننده امسال رکورد حضور سال 2005 را شکستند. رویداد امسال همچنین رکورد غرفه داران نمایشگاه را با بیش از 525 شرکت که  در نمایشگاه حضور داشتند شکست.


محدوده Cobra

طیف وسیعی از کروشرهای Evoquip Cobra شامل ویژگی هایی مانند دسترسی در سطح زمین به موتور، هیدرولیک، خدمات و نقاط سوخت گیری می باشد. علاوه بر این، اپراتور قادر به حرکت دستگاه با استفاده از کنترل از راه دور از داخل کابین بیل مکانیکی بدون خاموش کردن کروشر است.

230R Cobra

230R Cobra از روی 230 Cobra تولید شده است. این یک نسخه مدار بسته شامل صفحه 2.44 متر در x 1.2 متری است و تضمین می کند که اگر محصول مورد نیاز با سایز بزرگ تولید شده مجددا به کروشر بازگردد.

دیکسون، مدیر تولید Evoquip ، گفت: "مهم نیست که در چه نوع کارهایی قرار دارید، ساختمانی و تخریب، بازیافت آسفالت، معدنکاری و یا خرد کردن، Cobra 230R سودآوری شما را افزایش خواهد داد. راندمان کامپکت باعث می شود Cobra 230R آسان برای حمل و نقل و یک ماشین ایده آل برای کار در مناطق شهری باشد."

ازجمله ویژگی های کلیدی طراحی Cobra 230R تضمین جریان مواد بدون وقفه در طول روند خرد کردن است. هر بخش وسیع تر می شود تا جریان بدون وقفه ادامه پیدا کند.

Cobra 230R با استفاده از یک سیستم دیزل مستقیم و کارآمد به کروشر قدرت میدهد. این روند همراه با پیشرونده های دو طرفه هیدرولیکی کنترل می شود که به اپراتور اجازه می دهد تا کارایی مواد را افزایش داه و بازده سوخت را مطلوب سازد.

قبل از راه اندازی آن در Hillhead، Cobra 230R در معادن انگلستان در یک برنامه فشرده سازی مورد آزمایش قرار گرفت، و سنگ های بزرگ را تا 50 میلی متر خرد کرد.


R290 Cobra

دستگاه Cobra 290R بزرگتر از Cobra 230 است و دارای قابلیت خرد کردن با ضخامت 1,000 mm x 1,034 mm می باشد. زمان راه اندازی سریع، سیستم کنترل بصری، و سهولت تنظیم باعث خرد شدن دقیقه بعد از تخلیه دستگاه می شود.

1000 Colt

آخرین نسخه اضافه شده به محدوده صفحات غربال Evoquip،  Colt 1000 است که بزرگترین صفحه در نمونه کارهای شرکت میباشد. Colt 1000 قادر به پردازش تا 400 تن در ساعت، باتوجه به نوع برنامه است.

این دستگاه دارای صفحه دوگانه 3.96 متر در 1.22 متر است. زاویه متغیر غربالگری و گزینه های متعدد روی صفحه نمایش، این دستگاه را قادر می سازد  تا در غربالگری های سنگین کار کند.
Colt 1000 قبل از راه اندازی رسمی خود در Hillhead، توسط Rapid Aggregates در انگلستان مورد آزمایش قرار گرفت.

تروور آرمیتاژ، مدیر عامل Rapid Aggregates، گفت:"من از عملکرد Colt 1000 تحت تاثیر قرار گرفتم. این دستگاه قدرتمند با پیکر کوچک است. صفحه غربال آن بسیار عالی در پاکسازی سنگ و مواد خاک مرطوب عمل میکند."

Telematics
همه این سه مدل را می توان با سیستم مخابراتی T-Link نصب کرد، که اطلاعات زمان واقعی در عملکرد دستگاه را برای مشتری فراهم می کند. Telematics بهره وری، دسترسی به قطعات و خدمات را به حداکثر می رساند و اطلاعات دقیقی از زمین فراهم میکند.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21134