Epiroc هدایت خودکار را به SmartROC D65 اضافه می کند

Epiroc هدایت خودکار را به SmartROC D65 اضافه می کند

SmartROC D65 آپدیت شده، نسخه تکاملی مته حفاری Epiroc است که در حال حاضر دارای پلت فرم ابتکاری هدایت خودکار است.

SmartROC D65 جدید، که اولین بار در bauma رونمایی شد، دارای هوش و توانایی پایدار و دقیق حفاری با کیفیت بالا می باشد و با ویژگی های هوشمند مانند حفاری خودکار عرضه می شود.

پلت فرم اتوماتیک همچنین، ویژگی جدید Auto Fold Fold را شامل می شود. با فشار دادن یک دکمه، Auto Feed Fold اپراتور را قادر می سازد تا مته را در جای مناسب برای حفاری قرار دهد. این ویژگی در هنگام استفاده از یک یا چند دستگاه حفاری از راه دور نیز مفید است.

Mattias Hierpe، مدیر محصولات جهانی Epiroc، گفت: "SmartROC D65 قدرت ماشین آلات اتوماتیک را ثابت می کند. اتوماتیک شدن، انقلابی در صنعت است."

آپشن های SmartROC

SmartROC D65 در سه اندازه مختلف میله برای حمل پنج، شش یا هشت متر لوله موجود است و دارای ظرفیت حفاری به عمق 56 متر می باشد.

با استفاده از لوله های 8 متری، حفاری ممکن است تا 16 متر تنها با یک میله انجام گیرد. قدرت کمکی چکش COP M7 اجازه می دهد تا SmartROC D65، سوراخ هایی به قطر 229 میلی متر حفر کند.

به لطف کنترل هوشمند بار کمپرسور و دور موتور، D65 نه تنها به منظور بهینه سازی فرآیند حفاری بهبود یافته، بلکه مصرف سوخت را تا 20 درصد نسبت به مدل مشابه FlexiROC کاهش می دهد.

Hierpe گفت: "SmartROC D65 جدید به مشتریان کمک می کند تا هزینه های عملیاتی را در کنار افزایش بهره وری، کاهش دهند. اتوماتیک شدن به کارایی بیشتر و بهره وری و سود بیشتر تبدیل می شود."

اپراتور با سیستم کنترل پیشرفته دیجیتال با یک صفحه نمایش لمسی 38 سانتی متری که همه پارامترهای حفاری و تشخیص در زمان واقعی و ارزیابی اطلاعات حفاری را دارد، واکنش نشان می دهد.

علاوه بر این، SmartROC D65 آپدیت شده مجهز به سیستم هیدرولیکی کارآمد است که مصرف سوخت را کاهش داده و با پمپ ها و شلنگ های کمتر نسبت به نسخه های قبلی کار می کند. SmartROC D65 جدید 300 لیتر روغن های هیدرولیکی کمتری نسبت به نسخه های قبلی استفاده می کند.

SmartROC D60 نیز با پلت فرم جدید اتوماتیک آپدیت شده است. 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21579