Engcon سنسورهای نوسان خود را ارتقاء می دهد

Engcon سنسورهای نوسان خود را ارتقاء می دهد

سالیان سال است که tiltrotator های Engcon از EC209 به بعد با سیستم های هدایت کننده بیل های مکانیکی سازگار بوده اند.

بعضی از تولیدکنندگان همچنین یک عملکرد نوسان اتوماتیک را ارائه می دهند. در حال حاضر Engcon با توسعه سنسور نوسان خود، دستاوردهای بیشتری را به دست می آورد.

پیتر هاچکوفسکی، هدایت کننده توسعه سیستم های کنترل Engcon و دیگر اتصالات الکترونیکی، می گوید:" tiltrotator های ما به خوبی با سیستم های هدایتگر بیل مکانیکی کار می کنند. تنها مسئله حل نشده، رابط کاربری بود و ما اکنون با سنسورهای نوسان این مشکل را برطرف می کنیم."

هاچکوفسکی افزود:" رابط کاربری یکپارچه است؛ در حال حاضر Engcon تمام فناوری های لازم را در tiltrotator ، از طریق کابل کنترل DC2 در کابین که به سیستم هدایت بیل مکانیکی متصل است، فراهم می کند. این همچنین موجب صرفه جویی در وقت و کمک به کاهش هزینه های نصب می شود."

در طول 2019، Engcon آزمایش های سنسور نوسان را انجام خواهد داد. در پایان سال، این شرکت پیش بینی می کند که سنسور نوسان آن آماده و سازگار با رایج ترین سیستم های هدایت کننده بیل مکانیکی است.

هاچکوفسکی گفت:" این بدان معنی است که یکپارچه کردن سیستم هدایت بیل مکانیکی آسان تر و ارزان تر خواهد بود، زیرا سنسور نوسان به صورت استاندارد در سیستم EPS (سیستم موقعیت یابی Engcon) ما قرار می گیرد."

سنسورهای نوسان Engcon از EC209 تا EC233 قابل ارتقا هستند.

در Bauma، Engcon، Kobelco و Leica Geosystems یک سیستم مشترک را برای کنترل خودکار حرکت و موقعیت دکل، زاویه چرخش باکت با یک اهرم ارائه کردند.

سیستم انعطاف پذیر اجازه می دهد تا اپراتور میان کنترل خودکار دکل، کنترل خودکار باکت، کنترل خودکار شیب و کنترل خودکار چرخش و یا ترکیبی از همه چیز که لازم است، انتخاب کند.

راه اندازی بیل مکانیکی اتوماتیک کوبلکو و سیستم tiltrotator در سه ماهه اول سال 2020 برنامه ریزی شده است.

سه شرکت سیستم هدایت بیل مکانیکی را بر روی بیل مکانیکی کوبلکو مدل SK210LC-10 نمایش دادند.

این سیستم ترکیبی از آخرین تکنولوژی کنترل سه بعدی ماشین ( (3DMCاز Leica Geosystems با تکنولوژی پیشرو tiltrotator از Engcon است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21500