Case دو موتور گریدر جدید سری C خود را معرفی می کند

Case دو موتور گریدر جدید سری C خود را معرفی می کند

موتور گریدرهای جدید شامل مدل های 836C و 856C هستند.

مدل های 836C و 856C در هر دو حالت استاندارد و تمام چرخدار (AWD) موجود بوده و دارای موتور Tier 4 Final که باعث افزایش بهره وری سوخت، پایین نگه داشتن دمای اگزوز و حذف نیاز به تعمیر می شود.

836C، 138 تا 156 اسب بخار و وزن عملیاتی 11097 کیلوگرم؛ AWD 836C، 138 تا 156 اسب بخار و وزن عملیاتی 12305 کیلوگرم؛ 856C، 137 تا 190 اسب بخار و وزن عملیاتی 15407 کیلوگرم؛ و AWD 856C، 173 تا 190 اسب بخار و وزن عملیاتی 15807 کیلوگرم.

موتور گریدرهای 836C و 856C دارای ویژگی های متعددی هستند که به ساده سازی عملیات کمک می کند و اپراتورها را قادر می سازند تا بر روی دقت و امنیت شغلی تمرکز کنند.

مدل AWD دارای حالت خزش است که فقط با فشار یک دکمه به چرخ های جلو متصل می شود و به ماشین اجازه می دهد تا برای تکمیل درجه بندی یا در برنامه های کاربردی سرعت را بسیار کم کند.

موتور گریدرها دارای مدارهای هیدرولیکی هوشمند با دقت بالا هستند. یک پیستون محوری مستقیم، تنها مقدار لازم فشار هیدرولیکی را فراهم می کند.

علاوه بر این، کنترل های هیدرولیک مستقیم نصب شده باعث افزایش سفتی اهرم می شوند و بازخورد مثبت بازدهی را به دست می دهند که باعث می شود سیستم هیدرولیک در حین عملیات دقیق بهتر کنترل شود.

میله اتصال A-frame با توجه به طراحی مستحکم آن، موجب ایجاد ثبات می شود.

موتور گریدرهای سری C دارای یک تیغه فولادی با کربن بالا هستند. آنها همچنین با تکنولوژی کنترل ماشین آلات، از قبیل Leica Geosystems، و Topcon و Trimble مجهز می باشند.

ویژگی های دیگر شامل لاستیک های سنگین، یک تیغه جلویی بلدوزر، برش دهنده عقبی و سیستم روانکاری اتوماتیک است.

کابین نصب شده در عقب دارای پنجره های سرتاسری و آینه های بیرونی،به منظور داشتن دید وسیع تر از تیغه و محیط اطراف است. کابین همچنین دارای صندلی استاندارد نرم مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه و کنترل های ارگونومیک می باشد. یک دوربین دید عقب با مانیتور ال سی دی 15 سانتی متری و همچنین یک پکیج نورپردازی پیشرفته، باعث بهبود دید در محل کار می شود. تمام ایستگاه های بازرسی برای تعمیر و نگهداری در سطح زمین قرار گرفته اند که سرویس و تعمیر و نگهداری روزانه به آسانی امکان پذیر است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21363