Camso چرخ های زنجیری فولادی OTT را برای اسکید استیرها راه اندازی می کند

Camso چرخ های زنجیری فولادی OTT را برای اسکید استیرها راه اندازی می کند

Camso محصولات لاستیکی خود را با راه اندازی چرخ های زنجیری فولادی OTT (فراتر از تایر) توسعه می دهد.

معرفی یک محصول فولادی به توزیع کنندگان Camso اجازه می دهد تا طیف وسیعی از چرخ های زنجیری را ارائه دهند. Camso معتقد است که محصول فولادی OTT، زمانی که یک برنامه کاربردی به چرخ های زنجیری نیاز دارد اما کاربر قادر به استفاده از لودر کامپکت چرخ زنجیری نیست، ایده آل است.

گافنی، مدیر خط تولید چرخ های زنجیری Camso، گفت:" لودرهای کامپکت چرخ زنجیری بسیار محبوب هستند و اگرچه OTT ما دستگاه تایر لاستیکی را به یک ماشین چرخ زنجیری تغییر نمی دهد، اما کشش، تحرک و عملکرد اسکید ستیرها را در برنامه های دشوار مانند زمین های گلی افزایش می دهند."

در حالیکه تمام پیوست های OTT برای تقویت کشش اسکید ستیرها طراحی شده اند، معمولا برای برنامه های کوتاه مدت، چرخ های زنجیری لاستیکی و فولادی ویژگی های متمایزی را به قابلیت های دستگاه اضافه می کنند.

چرخ های زنجیری فولادی OTT Camso برای نیازهای شدید کشش در زمین های گلی، مرداب ها یا بالا رفتن از سنگ ها ایده آل می باشند. این چرخ های فولادی همچنین، دارای یک لبه برش برای کار بر روی سطوح یخی و شیبدار هستند.

این شرکت چرخ های زنجیری فولادی OTT خود را در عرض 25 و 30.5 سانتی متر ارائه می دهد تا برای لودرهای اسکید ستیر با رینگ های معمولی R4 مناسب باشد.

مالک یا اپراتور می تواند این چرخ های زنجیری را در کمتر از یک ساعت نصب کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21496