CPWR شبکه آنلاین اطلاعات ایمنی ساخت و ساز را راه اندازی می کند

CPWR شبکه آنلاین اطلاعات ایمنی ساخت و ساز را راه اندازی می کند

پس از چند سال بازخوانی، CPWR - مرکز تحقیقات و آموزش ساخت و ساز- یک وبسایت جدید برای یک فعالیت همه جانبه در صنعت ساخت و ساز را اندازی میکند تا به ایمنی و سلامت و آخرین تحقیقات خود وصل باشد.
در سال 2015، CPWR تصمیم گرفت اطلاعات ایمنی را برای صنعت ساخت و ساز فراهم کند. از آنجایی که این صنعت خیلی متمرکز شده است، چنین اطلاعاتی و راه حل ها در شبکه های کوچکتر به اشتراک گذاشته شده است اما به طور عمده در صنعت نیست. جسیکای بانتینگ، معاون برنامه ریزی CPWR r2p در 24 مه 2010 در وبینار گفت: "این به این معنی است که فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ارزش و همکاری ، از بین رفته است. "
بانتینگ افزود:" CPWR شبکه آنلاین را توسعه داده است تا ارتباط بین افراد و سازمان هایی که علاقه مند به پیشرفت ایمنی و سلامت در ساخت و ساز هستند، بهبود یابد و دسترسی جمعی این افراد و سازمان ها افزایش یابد".

شرکت کنندگان در این شبکه شامل محققان، نمایندگان صنایع، نمایندگان بیمه، آژانس های دولتی، متخصصین ایمنی و بهداشت، متخصصین ارتباطات، مربیان و هر کسی که مایل به اشتراک گذاری یا تحقیق در مورد ایمنی و اطلاعات مربوط به سلامت است. شبکه و اطلاعات ارسال شده به سایت برای هر کسی بدون هیچ هزینه ای باز هستند. هر فردی می تواند با تکمیل یک فرم آنلاین، عضو بدون هزینه باشد.

این سایت مقالات و سایر مطالب مربوط به سلامت و ایمنی ساختمان را ارائه می دهد. نمونه هایی از جمله گزارش انجمن حفاظت از آتش سوزی در مورد آسیب های الکتریکی کشنده در محل کار، مقالات از کمپین محل کار امن و انجمن صدای تجارت و نرم افزار تلفن همراه برای اندازه گیری سطح صدا در محل کار است.

این سایت بر سه جزء اصلی تمرکز دارد:
• جستجو - اطلاعات سلامت و ایمنی ساختمان از انواع سازمانها را می توان با کلید واژه و سایر پارامترها جستجو کرد.
• همکاری - کاربران در سایت می توانند سایر محققان و متخصصان را برای همکاری در پروژه ها و پژوهش ها پیدا کنند. این سایت شامل فهرستی از اعضا است که می توانند جستجو شوند. کاربران می توانند مشخصات خود را عمومی کنند یا می توانند آن را خصوصی نگه دارند و کسانی که در تلاش برای رسیدن به آنها هستند، می توانند از طریق ارسال ایمیل CPWR برای اولین بار این کار را انجام دهند. CPWR پس از آن به عنوان یک کانال برای اعضا مورد جستجو قرار می گیرد.
• به اشتراک گذاری - اطلاعات را می توان در سایت به اشتراک گذاشت. مقالات ارسالی و سایر اطلاعات ابتدا توسط CPWR مورد بررسی قرار می گیرند. کسانی که اطلاعات را به اشتراک نمیگذارند لازم نیست عضو شوند.

CPWR امیدوار است که سایت اهداف زیر را به دست آورد:
• ارائه گسترده تر یک راهکار مرکزی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، مواد و راه حل ها برای مخاطبان.
• ظرفیت اقدامات و تغییرات را افزایش دهد.
• تشویق و ارائه فرصت های جدید برای هماهنگی بیشتر میان محققان و ذینفعان.
• بهبود توانایی جامعه تحقیقاتی و صنعت در پاسخ دادن به خطرات در حال ظهور.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2166