ASV سی و پنجمین سال توسعه ماشین آلات خود را جشن می گیرد

ASV سی و پنجمین سال توسعه ماشین آلات خود را جشن می گیرد

شرکت ASV در سال جاری سی و پنجمین سال پیشرفت ماشین آلات خود را جشن می گیرد. این شرکت، سالگرد خود را در ماه اوت با برگزاری یک جشن عمومی در گرند رپید واقع در ایالت مینهسوتا جشن گرفت.
اندرو روک، مدیر عامل شرکت، از کارمندانی که رسیدن به موفقیت را ممکن ساختند و  کسانی که بیش از سه دهه نوآوری را فراهم آوردند، قدردانی کرد.

پیشگام در صنعت اتومبیل های برفی در سال 1983 شروع به کار کرد و یک وسیله نقلیه یدک کش با نام "ترک تراک" را به عنوان اولین محصول ASV برای عبور در شرایط نامطلوب زمین مانند برف ، عرضه کرد. با این حال، مدت زیادی طول نکشید که شرکت با استفاده از تجربه خود اولین لودر کامپکت ترک Posi-Track را در سال 1990 منتشر کرد. امروزه وسایل نقلیه ASV کشش استثنایی را در زمین های نرم، مرطوب، لغزنده، ناهموار و یا تپه ای فراهم می کنتد.

شرکت ASV در طول این سالها گسترش پیدا کرده و در حال رشد و توسعه است. همچنین با ساخت ماشین آلات منحصر به فرد، با کیفیت و تکنولوژی پیکربندی پیشرو به شهرت رسیده است. شرکت در سال 2017 با نامی که امروزه از آن استفاده می کند، ASV ، شناخته شد.

بیش از 1000 نفر یعنی دو برابر انتظار شرکت، در این جشن عمومی شرکت کردند. این رویداد شامل یک بزرگداشت مخصوص برای لودر کامپکت ترک جنگلداری RT-120، غذا، بازی ها، تورهای کارخانه و فرصتی برای یادگیری در مورد تاریخ ASV است.

ASV همچنین سالگرد خود را جشن می گیرد و یک ماشین جدید را در نمایشگاه GIE + EXPO 2018 در 17-19 اکتبر در لوییسویل واقع در ایالت کنتاکی معرفی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21204