5 مورد درباره هولر های 5 تنی مناسب

5 مورد درباره هولر های 60 تنی

شرکت ولوو می گوید:" از زمان راه اندازی A60H – اولین هولر مفصلدار 60 تنی جهان - ما علاقه زیادی به آن داشته ایم. اما به عنوان یک سایز کاملا جدید در صنعت، بسیاری از مشتریان کنجکاو بودند که چگونه یک ماشین 60 تنی را در ناوگان هولرهای کوچکتر خود ادغام کنند. برای مثال، آیا سه هولر 60 تنی جایگزین چهار A40 می شود؟ چگونه هولر 60 تنی بر زمان چرخه، هزینه های عملیاتی و سود دهی اثر می گذارد؟ این ها انواع سوالاتی هستند که شنیده می شوند. خوشبختانه با شبیه سازی سایت می توانیم به سوالات پاسخ دهیم."

ناوگان هولر تنها برای پشتیبانی ماشین آلات موثر است، بنابراین مهم است که کل ناوگان را به طور کلی بررسی کنیم تا تعیین کنیم چه اندازه و چه تعداد هولرها برای سایت شما مناسب است. با شبیه سازی سایت، ما می توانیم در پنج مرحله به تعیین ترکیب مناسب بپردازیم.

مرحله 1: شرایط شغل را ارزیابی کنید
اولین گام در تجزیه و تحلیل سایت شبیه سازی شده جمع آوری اطلاعات است، که با کمک یک دستگاه GPS دستی انجام می شود. برای مثال، فاصله هولرها، منحنی ها در مسیر جاده ها و شیب های جاده ای را ثبت می کنیم. سپس اطلاعات به صورت یک فایل GPX در نرم افزار سایت شبیه سازی وارد می شوند.

این نرم افزار همچنین به شما اجازه می دهد تا از میان چندین دسته شرایط زمین برای محاسبه مسافت چرخش تجهیزات، که عامل کلیدی در برآورد زمان چرخه و بازده سوخت است، انتخاب کنید.

مرحله 2: برآورد ساعت عملیاتی
سپس، شما باید ساعات کاری سالانه هر دستگاه را برآورد کنید. با توجه به تعداد کل تغییرات برنامه ریزی شده در سال و میانگین مدت زمان تغییر (به غیر از تاخیرهای غیرفعال در هر تغییر) و سپس کم کردن زمان تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده از آن، این برآورد را انجام می دهیم.

5 مورد درباره هولر های 5 تنی مناسب

مرحله 3: مشخصات تجهیزات ورودی
در این مرحله شما به وارد کردن اطلاعات مدل تجهیزات، از جمله تعداد ماشین آلات، شماره مدل ها و اندازه باکت (ها) نیاز دارید. نرم افزار به طور خودکار ویژگی های لازم تجهیزات را برای اجرای یک شبیه سازی مشخص می کند.

پس از آن شما می توانید گزارش ها را با ترکیبات مختلف از مدل های تجهیزات برای واحدهای بارگیری و حمل و نقل اجرا کنید. مقایسه آنها در کنار هم موجب پیدا کردن راه حل برای ارائه بهترین تولید با کمترین هزینه عملیاتی می شود.

مرحله 4: تجزیه و تحلیل تولید را مرور کنید
عوامل تجزیه و تحلیل نهایی در زمان چرخه متوسط، سطل متوسط  هولر را پر می کند و میانگین مصرف سوخت در هر ساعت را تخمین می زند. شما می توانید میزان استفاده از ماشین در یک زمان چرخه غیرفعال و چگونگی زمان حمل و نقل در طول هر دوره را بررسی کنید.

مرحله 5: هزینه عملیاتی را محاسبه کنید
با این وجود، تجزیه و تحلیل تولید تنها بخشی از کل هزینه عملیاتی را نشان می دهد. هزینه کل مالکیت براساس قرارداد خرید پیشنهاد شده و یا ساختار مالی تعیین می شود. سایر هزینه های در نظر گرفته شده شامل برنامه استهلاک، مالیات، بیمه، ارزش فروش مجدد، برنامه های خدمات، جایگزینی تایر و هزینه های تعمیر و نگهداری می باشد.

بنابراین، آیا هولر 60 تنی برای شما مناسب است؟
در تجربه ولوو از زمانی که A60H به بازار عرضه شد، بسیاری از مشتریان مایل به ساخت ناوگان خود با هولر 60 تنی هستند، و می توانند این کار را با افزایش سود انجام دهند. دستگاه بزرگتر لزوما برای هر سایت مناسب نیست، اما اگر یک چیز مطمئن باشد، می تواند مناسب باشد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21258