4 مزایای کلیدی بیل مکانیکی چرخدار در مقابل بیل مکانیکی واگن دار

4 مزایای کلیدی بیل مکانیکی چرخدار در مقابل بیل مکانیکی واگن دار

از آنجایی که استان ها و سازمان های جاده ای بیشتری به دنبال تجهیزات مقرون به صرفه هستند، یک سوال معمول که پرسیده می شود این است که چگونه بیل مکانیکی چرخدار در مقابل بیل مکانیکی واگن دار قرار می گیرد؟! بیل مکانیکی چرخدار مزایای متعددی را در پروژه های جاده ای و شهری ارئه می دهد.

در اینجا چهار دلیل تمایز بیل مکانیکی چرخدار از بیل مکانیکی واگن دار را بیان می کنیم:

1. دکل  مفصلدار دو قطعه ای: بیل مکانیکی چرخدار با یک دکل مفصلدار دو قطعه ای این امکان را فراهم می آورد تا اپراتور کشش بیشتر، حفاری عمیق تر و نزدیک به دستگاه و دسترسی بیشتری داشته باشد. این امر می تواند به طور ویژه ای مفید باشد چرا که اپراتورها با انعطاف پذیری بهتر دستگاه می توانند از بالا، اطراف و زیر موانعی چون صندوق های پستی، گارد ریل و پل ها عبور کنند. علاوه بر این، دکل مفصلدار دو قطعه ای می تواند ظرفیت بالابری بیشتری را در محدوده های تنگ برای شما فراهم کند.

2. چرخش360 درجه ای و دید: چرخش 360 درجه ای بیل مکانیکی چرخدار باعث افزایش راحتی، ایمنی و بهره وری می شود. یک اپراتور واقعا میتواند از چرخش کامل آن سود ببرد. آنها برای کار جاده ای عالی هستند زیرا اپراتور مجبور نیست که لاین دوم ترافیک را ببندد. کابین ولوو دید کاملی را از صندلی اپراتور به ترانشه یا محل حفاری می دهد. پدهای Outrigger باعث افزایش ثبات و جلوگیری از آسیب به آسفالت می شوند. کابین های بیل مکانیکی چرخدار همچنین دارای دید بیشتری نسبت به بیل های مکانیکی واگن دار هستند.

3. اتصالات: بیل مکانیکی چرخدار می تواند به عنوان چاقوی ارتش سوئیس در ناوگان شما عمل کند و مانع از سرمایه گذاری شما در چندین مدل ماشین شود، زیرا آنها می توانند به همان پیوست ها که یک بیل مکانیکی خزنده استفاده می کند، متصل شوند.

4. هزینه کلی مالکیت: صرفه جویی هزینه در خرید بیل مکانیکی چرخدار فراتر از خرید اولیه ماشین می باشد و در طول عمر بیل مکانیکی ادامه می یابد. هیچ گواهینامه رانندگی بازرگانی (CDL) برای بیل مکانیکی مورد نیاز نیست، به این معنی که شخصی که ماشین را اداره می کند می تواند آن را براند. در مقایسه با یک بیل مکانیکی واگن دار که هم به یک راننده با گواهینامه CDL و هم یک اپراتور برای پشتیبانی نیاز دارد. همچنین، قابلیت اتصال پیوست های متعدد به بیل مکانیکی چرخدار سبب شده است تا نیازها برای انواع ماشین آلات نظیر تراکتورها و دیگر اتصالات از بین برود.

هر کدام از این محصولات دارای جایگاهی در بازار هستند، اما بیل مکانیکی چرخدار در انجام کارهای شهری در ارتقای بهره وری، ایمنی و صرفه جویی در هزینه نقش پررنگ تری داشته است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21352