4 آپشن جدید  کاترپیلار برای لودر 918M

4 آپشن جدید کاترپیلار برای لودر 918M

اگر چه در طراحی دستگاه تغییر خاصی صورت نگرفته است، اما 918M کاترپیلار با چهار آپشن جدید که در حال حاضر در این لودر چرخدار کامپکت موجود است، قابلیت های آن را افزایش می دهد.

اتصال فیوژن

اولین قابلیت اتصال فیوژن است. کاترپیلار می گوید: این سیستم طراحی شده، از یک مکانیزم متخلخل با فشار ثابت، برای کشیدن ابزار کار به سمت اتصال در دو جهت پایین و داخل، استفاده می کند.

با اضافه شدن اتصال فیوژن، کاترپیلار در حال حاضر سه اتصال در 918M ارائه می دهد.

تایرهای جدید 20.5R25

با افزایش 20 درصدی عمر تایر همراه با افزایش کشش، پایداری و ظرفیت چرخش، کاترپیلار این مجموعه جدید از  20.5R25  را به عنوان گزینه ای در دسترس عرضه خواهد کرد:

میشلین Xsnoplus: طراحی شده برای عملکرد  در برف و یخ

میشلین XHA2: طراحی شده برای برنامه های کاربردی سنگین

کاترپیلار می گوید: هنگامی که 918M به تایر 20.5R25 مجهز می شود، عرض آن به 2 متر می رسد. این تایرها باید با اتصال فیوژن یا اتصال high-lift مورد استفاده قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که ابزار کار بر روی زمین کار می کند.

پیوند high-lift

این پیوند 10 درصد ارتفاع بالابر و دسترسی را در مقایسه با لودرهای استاندارد افزایش می دهد و می تواند در زمینه ضایعات و بازیافت، کشاورزی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد.

یک لودر 918M کاترپیلار با استفاده از این اتصال اختیاری و تایر 20.5R25  یک ارتفاع سطل 4 متر و 13 سانتیمتری خواهد داشت.

حفاظت

در نهایت، کاترپیلار شروع به ارائه گزینه های امنیتی برای محفاظت از 918M در مناطق آسیب پذیر می کند. این گزینه ها عبارتند از:

. گارد چراغ های جلویی دور تا دور چراغ های جلو را احاطه کرده اند و آن را از آوارهای در حال سقوط از سطل محافظت می کنند.

. گارد موانع از مفصل های 918M با ایجاد موانع در هر دو طرف برای جلوگیری از جمع آوری مواد در فریم محافظت می کند، در حالی که اجازه دسترسی به نقاط سرویس دهی را فراهم می کند.

. گارد رانشگر در زیر گیربکس و قطعات مربوطه نصب می شود، همچنین پنل دسترسی به امکانات تعویض روغن را فراهم می کند.

. گارد میل لنگ زیر موتور برای محافظت از پانل روغن نصب می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21305