دوازده نوآوری گروه ویرتگن

دوازده نوآوری گروه ویرتگن

با حدود 50 نمایشگاه، از جمله 13 نوآوری از بازار چین، گروه ویرتگن(Wirtgen)، فناوری های نوآورانه و محصولات برتر را در Bauma چین در سال 2018 ارائه می دهد. همچنین با ارائه راه حل های کاربردی برای خاکریزی، ساخت جاده، ساخت و ساز فرودگاه و پردازش سنگ و مواد بازیافتی به مشتریان در تکمیل پروژه ها از لحاظ اقتصادی و کیفیت عالی کمک می کنند.

نوآوری در غرفه

ویرتگن سری جدید ماشین های فرز بزرگ خود را برای بازار آسیا با نام های تجاری W 195 و W 205 نمایش داده است. علاوه بر این، سومین و قدرتمند ترین دستگاه در سری، W 215، در شانگهای نمایش داده می شود. پیور Slipform SP64 یکی دیگر از نوآوری های ویرتگن برای چین است. پیوری که دارای حداکثر عرض آسفالت کردن 7.5 متر با ضخامت 450 میلیمتر می باشد که هزینه های به صرفه و کیفیت بالا را تضمین می کند.

Vögele آغازکننده یک نوآوری ویژه خواهد بود: SUPER 1600 L، یک اعتبار برای پروژه های کوچک و بزرگ ساخت و ساز است. علاوه بر این، Vögele برای هر کاری مناسب است، از SUPER 700-3 کوچک تا SUPER 2100-3L بزرگ. Vögele همچنین سیستم سنسور اسکی Big MultiPlex Ski  را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به خواسته های ویژه در چین طراحی شده و به طور قابل توجهی باعث افزایش کیفیت می شود.

سری HD 30/35 از غلتک های کامپکت Hamm، که به طور محلی در چین تولید می شود، برند جدید نیز هستند. آنها در شانگهای همراه با دیگر غلتک های HD CompactLine از Hamm نمایش داده می شوند. برای خاکریزی، Hamm کامیون جدید 325 را با وزن 25 تن ارائه می دهد.

Kleemann، دو کروشر MC 120 Z PRO و MCO 11 PRO را برای اولین بار در نمایشگاه Bauma چین نمایش می دهد. Kleemann همچنین MS 953 EVO را به عنوان نماینده خط تولید EVO معرفی خواهد کرد که عمدتا به خاطر قابلیت پذیری و خواص حمل و نقل بسیار عالی شناخته شده است.

تولید محلی با توجه به استانداردهای کیفیت آلمان

گروه ویرتگن در سال 2004 با توجه به استانداردهای کیفیت آلمان در چین برای چین شروع به تولید کرده است و از سال 2015 تاکنون در یک ساختمان کاملا جدید در لانگ فانگ - یکی از پیشرفته ترین نوع آن - فعالیت کرده است. علاوه بر این، تجهیزات ساخت و ساز ساخته شده در دفتر مرکزی تجاری آلمان، برخی از نوآوری ها ازجمله پیورها و کامپکتورها که در Bauma  چین نمایش داده می شوند نیز در Langfang تولید می شوند. طول عمر، مقرون به صرفه بودن، سهولت استفاده، و هزینه های کم عملیاتی و نگهداری، باعث ایجاد مدل های محلی می شوند.

با هشت مکان خاص خود، دو مرکز خدمات جدید و 35 شبکه فروش شرکای تجاری، ویرتگن چین دارای شبکه فروش و خدمات نزدیک و کارآمد است که اکنون تقریبا تمام 22 استان چینی را پوشش می دهد. در نتیجه، شرکت ویرتگن در چین همیشه به مشتری نزدیک است و می تواند راه حل هایی را از یک منبع واحد ارائه دهد.

شناخت نیازها و ایجاد راه حل ها

Ulrich Reichert، مدیر عامل شرکت ویرتگن چین، توضیح داد: "توسعه زیرساخت در چین با سرعت قابل توجهی پیشرفت می کند. مشتریان ما می توانند در تعداد زیادی از زمین های زراعی، ساخت و ساز جاده ها، ساخت و ساز در فرودگاه و پروژه های بازیافت در سراسر کشور مشارکت داشته باشند و فن آوری های نوآورانه ما از Wirtgen، Vögele، Hamm و Kleemann تضمین می کند که پروژه ها می توانند به آسانی و با هزینه ای به صرفه انجام شوند".

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21273