تله هندلر الکتریکی جی سی بی مدل 505-20E

تله هندلر الکتریکی جی سی بی مدل 505-20E

 تله هندلر الکتریکی جی سی بی مدل 505-20E، اولین نسخه کاملاً الکتریکی  تله هندلرهای Loadall این شرکت است که برای ارائه عملکردی مشابه مدل معمولی دیزلی برای مشتریان ساخت و ساز، صنعتی و کشاورزی طراحی شده است. 

این واحد از دو موتور الکتریکی استفاده می کند، یکی برای خط انتقال قدرت و دیگری برای تأمین انرژی سیستم هیدرولیک. موتور کششی نیروی 23 اسب بخاری (17 کیلووات) را از طریق یک دراپ باکس چهار چرخ، به محورهای محرک / فرمان جی سی بی می برد. موتور سیستم هیدرولیک با توان 30 اسب بخار (23 کیلووات) نیروی یک پمپ دنده ای ثابت را تأمین می کند و حداکثر جریان 21 گرم در دقیقه را ارائه می دهد. جریان متناسب با موقعیت جوی استیک است و انتهای بالابر توسط یک دریچه الکترو هیدرولیکی با بازسازی هیدرولیک در عملکرد دکل کنترل می شود.

یک باتری لیتیوم یون 96 ولتی قادر به ارائه عملکرد تمام وقت است. موتور درایو کششی به جای سیستم ترمز سنتی، از ترمز احیاکننده استفاده می کند تا باتری را در این مرحله پر کند. سیستم هیدرولیک در حالی که دکل را پایین می آورد همچنین جریان را احیا می کند، انرژی مورد نیاز را کاهش داده و ساعات کار را افزایش می دهد. عملکرد شارژ مجدد ترمز به طور خودکار وقتی که باتری کاملاً شارژ شده است، خاموش می شود.

دستگاه دارای یک شارژر 240 ولتی 16 آمپری روی صفحه است که می تواند باتری را در مدت 8-10 ساعت شارژ مجدد کند. حداکثر ظرفیت بالابر در مقایسه با مدل دیزلی تغییر نکرده است زیرا 505-20E همان توانایی 5500 پوندی (2.5 تنی) را دارد. ابعاد خارجی نیز با شعاع چرخش 3.6 متر بیرونی و ارتفاع 1.8 متر بدون تغییر باقی مانده اند. 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21606