یانمار Yanmar تراکتور خودران را به مزارع می آورد

یانمار Yanmar تراکتور خودران را به مزارع می آورد

یانمار (Yanmar) تراکتورهای رباتیک را به مزارع می آورد.
به گزارش سایت راه ما، یانمار در گذشته خودرو، کامیون و اتوبوس خودمختار تولید کرده است و در حال حاضر تراکتور روباتیک خود را معرفی میکند. در 1 اکتبر سال 2018، این شرکت تراکتورهای سری 2 خود را با سیستم عامل مستقل Smartpilot و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) مجهز می کند که به آنها اجازه می دهد تا در حالت های خودمختار و نیمه مستقل عمل کنند.

شخم زدن یک مزرعه بسیار بیشتر از بالا و پایین رفتن تراکتور است. این در واقع یک کار بسیار ماهرانه است که نیاز به آموزش و تمرین قابل توجهی دارند تا فرسایش را به حداقل برساند.
طبق گفته یانمار، تراکتورهای بدون سرنشین آن و تراکتورهای نیمه مستقل، طراحی شده اند که نیاز به کار دستی و نیاز به رانندگان آموزش دیده برای انجام کار دقیق را کاهش دهند.
در عمل تراکتورها می توانند در حالت خودکار (Auto) و خطی (Linear) کار کنند. در Auto، تراکتور رباتیک تمام عملیات رانندگی را در هنگام استفاده از GPS یا ایستگاه های پایه برای ناوبری دقیق انجام می دهد. در Linear، تراکتور در حال حرکت به عقب و جلو در طول یک حوزه در طول کشت است، در حالی که یک اپراتور انسانی با مانورهای سخت تر مانند چرخش در فضاهای محدود سر و کار دارد. در همین حال، سیستم ICT اطلاعات مدیریت مزرعه را از طریق یک شبکه حسگر جمع آوری می کند.
اگر به اپراتور انسانی نیاز باشد، آنها مجبور نیستند در کابین قرار گیرند. در عوض، یک تبلت 10 اینچی ضد آب به فرد اجازه می دهد تا همزمان دو تراکتور را کنترل کند. علاوه بر این، تبلت می تواند مسیرهای رانندگی را برنامه ریزی کند و به طور مستقل ماشین ها را ردیابی کند. سیستم ایمنی گسترده ای نیز برای جلوگیری از حوادث وجود دارد و به اپراتور اجازه می دهد تا توقف های اضطراری انجام دهد.

یانمار می گوید انتظار دارد که در سال آینده 100 تراکتور و ربات را به فروش برساند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21148