گوشی هوشمند کاترپیلار Cat S61

گوشی هوشمند کاترپیلار Cat S61

Cat S61 تصویربرداری حرارتی HD و اندازه گیری لیزری فاصله  را از طریق گوشی هوشمند FLIR-toting برای کاترپیلار به ارمغان می آورد.

کاترپیلار یک مدل به روز شده از گوشی هوشمند حرارتی را ارائه کرده که دارای دوربین بهتر و چندین ویژگی جدید ساختاری است.

ویژگی برجسته Cat S61 جدید، دوربین تصویربرداری حرارتی  FLIR آن است. S61 Cat، کیفیت تصویر دوربین FLIR را ارتقا داده است و در حال حاضر جزئیات را دقیق و با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد، محدوده وسیعی از دما تا 752 درجه فارنهایت (400 درجه سانتیگراد) بوده و بهبود نرم افزار برای کنتراست بهتر تصویر است.



بولیت، شرکت طراحی تلفن های کاترپیلار، می گوید 60 درصد از کاربران S60 حداقل یک بار در هفته از دوربین حرارتی استفاده می کردند. کاترپیلار و بولیت می گویند ارتقاء دوربین S61 باید این استفاده را افزایش دهد. این دوربین به ویژه برای تکنسین های تجهیزات، اپراتورها و کسانی که در جاده کار می کنند مفید است.

شرکت می گوید تصویربرداری حرارتی ارائه شده توسط S61 قادر به کنترل آسفالت و کنترل تجهیزات با دمای بالا می باشد. دوربین همچنین به شما امکان دید در تاریکی کامل و مه و دود را می دهد.

در صورت نیاز، S61 به شما امکان پخش فیلم های حرارتی تصویربرداری شده خود را از طریق برنامه MyFLIR نصب شده بر روی گوشی می دهد.
سنسور هوا جدید و اندازه گیری لیزری

به غیر از ارتقاء دوربین، یکی دیگر از ویژگی های S61 یک سنسور کیفیت هوا در محیط داخلی است. حسگر سنسور می تواند در پس زمینه گوشی کار کند و وقتی که محیط کاری سطح بالایی از آلودگی های هوا دارد به کارکنان هشدار دهد. سنسور همچنین رطوبت و دما را نشان میدهد.

ویژگی جدید دیگر اندازه گیری لیزری فاصله است. کاترپیلار می گوید سیستم لیزر S61 می تواند فاصله تا 10 متر را محاسبه کند. این اندازه گیری ها از طریق دوربین ارائه شده  و داده های حاصل در تصویر ذخیره می شوند که به شما این امکان را می دهد تا اندازه گیری ها را بدون بازگشت به محل کار دوباره انجام دهید.
ویژگی های دیگر

S61 در آندروید Oreo اجرا می شود و وعده داده است که در نسخه بعدی OS وارد شود. این صفحه نمایش 5.2 اینچی دارای سطح روشنایی بالا برای استفاده در فضای باز است. این گوشی دارای امتیاز IP68 است که از آن دربرابر گرد و غبار و آب (تا یک ساعت و عمق حداکثر 9.8 فوت ) محافظت می کند.

تلفن دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر و قابلیت شارژ سریع است.

S61 همچنین دارای ویژگی های به روز رسانی شده با 4 گیگابایت رم و پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی است.

یک دوربین عقب 16 مگاپیکسل تمام کارهای تصویربرداری غیر حرارتی را انجام می دهد و می تواند 4K  فیلم ضبط کند. یک دوربین 8 مگاپیکسل تصویربرداری سلفی را در مقابل دستگاه انجام می دهد.

اطلاعات قیمت ایالات متحده در حال حاضر در دسترس نیست. اما  S61 در بریتانیا 799 یورو معادل تقریبا 1100 دلار فروخته می شود. این گوشی در سه ماهه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2183