گسترش سری U بیل مکانیکی کامپکت کوبوتا با U48-5

گسترش سری U بیل مکانیکی کامپکت کوبوتا با U48-5

شرکت کوبوتا با معرفی بیل مکانیکی کامپکت جدید U48-5 در حال گسترش ماشین آلات سری U خود است.

U48-5 یک بیل مکانیکی محکم 4.8 تنی است که از فناوری و ویژگی های پیشرفته برخوردار می باشد.

این اعلامیه در معرفی اخیر KX057-5 و U55-5 توسط این شرکت گفته شد که هر دو نسخه های مختلف -4 قبلی خود را با به روز رسانی های مختلف ارائه می دهند. این شرکت همچنین یک پیوست سریع جدید برای کلاس بیل مکانیکی 3 تا 4 تنی خود راه اندازی کرده است که اکنون برای KX040 در نمایندگی های کوبوتا موجود می باشد.

U48-5 جدید دارای وزن عملیاتی 5015 کیلوگرم و دامنه کاری 40.4 اسب بخار است که شامل حداکثر عمق حفاری 3.25 متر و نیروی شکست باکت قابل توجه 4220 کیلوگرم می شود.

پاتریک بیکر، مدیر محصولات تجهیزات ساختمانی کوبوتا، گفت: "U48-5 یک ماشین کاملاً جدید است که به کوبوتا و مشتریان ما انعطاف پذیری بی نظیری را در مدل بیل مکانیکی کامپکت در بین پیشنهادات متداول در کلاسهای وزنی 2 تا 6 تن ایجاد می کند. کلاس 4 تا 5 تنی نقطه شیرین ما است که توسط KX040 راه اندازی می شود و با گسترش سری U، اکنون یک پیشنهاد منحصر به فرد برای هر شغل و برنامه ای می باشد."

قدرت فناوری

بیل مکانیکی کامپکت U48-5 ارائه دهنده یک کابین جدید برای عملکردهای هوشمندانه و فناورانه برای اپراتور است. از ویژگی های این فناوری می توان به یک صفحه نمایش LCD کاملاً دیجیتالی، تمام رنگی و 18 سانتی متری با صفحه کلید دندانه دار با کاربرد آسان برای دسترسی تنها در یک نگاه به عملکردهای مختلف مانند تنظیم جریان کمکی و عملکردهای مهم نگهداری اشاره کرد.

استارت بدون کلید در بیل مکانیکی U48-5 و همه بیل های جدید کوبوتا موجود است، جایی که موتور را می توان با یک کد چهار رقمی راه اندازی کرد و رمز عبور 10 رقمی کاربر، قابلیت استارت آسان و ضد سرقت بودن را به دستگاه می دهد. با استفاده از این فناوری جدید، اپراتورها دیگر نیازی به نگرانی در مورد گمشدن کلیدها ندارند.

راحتی اپراتور

یک کابین بزرگتر و مجدد طراحی شده با قابلیت دید بهتر اپراتور در U48-5 عرضه می شود، که مجهز به سایبان است و اکنون فضای بیشتری برای سر و پا برای راحتی بیشتر دارد که منجر به بهره وری بیشتر در کار می شود. این کابین همچنین دارای شیشه جلو گسترش یافته برای حفظ آگاهی بیشتر اپراتور از کل محیط و یک فریم باریک تر، پنجره جلویی، نورگیر و پنجره چپ و راست برای افزایش دید است. 

این کابین که به تازگی طراحی شده است همچنین با هدف ثبت صدا در 74 دسی بل برای کاهش سر و صدا مهندسی شده است. علاوه بر این، صفحه کف دستگاه ضخیم تر شده تا سر و صدا را کاهش دهد و صدای موتور عقب توسط یک پارتیشن فلزی بین موتور و کابین کاهش می یابد.

از ویژگی های بهبود یافته همچنین می توان به صندلی ضد ارتعاش جدید اشاره کرد که قابل تنظیم است و می تواند به راحتی به جلو و عقب برود تا فضای پا بیشتری را حتی در موقعیت سخت حفاری ایجاد کند. چراغ های کاری استاندارد LED با تاخیر خاموش می شوند تا در هنگام خروج از دستگاه در غروب یا تاریکی مسیر را روشن کنند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21671