کیت نگهدارنده لوله جدید ولوو

کیت نگهدارنده لوله جدید ولوو

مینی کیت نگهدارنده لوله جدید ولوو برای مدل های EC140D، EC140E و ECR145E مشتریان را قادر می سازد تا از ایمنی، دقت و کارآیی یک نگهدارنده اختصاصی لوله بهره مند شوند که می تواند به سرعت و به آسانی تبدیل به یک بیل مکانیکی استاندارد شود که برای بهره وری فوق العاده و سودآوری مورد نیاز است.

بیل های استاندارد برای برنامه های لوله کشی مناسب نیستند. پایین آوردن لوله با استفاده از یک بیل مکانیکی استاندارد نیاز به مختصات x و y دارد که حتی اپراتور ماهر را نیز به چالش می کشد. با این حال، با یک کیت نگهدارنده لوله تخصصی، این کار مثل آب خوردن انجام می شود. هنگامی که قلاب در مرکز ترانشه قرار می گیرد، دکل بیل لوله را دقیقا در وسط پایین می آورد. این کار به سرعت، با دقت و ایمن با حداقل خطر یا آسیب به لوله یا ترانشه یا کارکنان انجام می شود.

یک شاخص مدیریت بار (LMI) بر وضعیت بار و هشدارهای بارگیری ایمن نظارت می کند تا اپراتور بتواند تا شیب 10 درجه ای بدون ریسک کار کند. سیستم LMI به طور جداگانه بر روی طناب سیم و داخل صفحه نمایش داخل کابین نصب شده است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21359