کیت جدید استنلی، بیل مکانیکی های کامپکت را به یک وسیله حفاری کنترل از راه دور با کنسول شبیه Xbox تبدیل می کند

کیت جدید استنلی، بیل مکانیکی های کامپکت را به یک وسیله حفاری کنترل از راه دور با کنسول شبیه Xbox تبدیل می کند

انتظار میرود اپراتورهای بیل مکانیکی های کامپکت در مواجه با شرایط کاری و شرایط محیطی چالش برانگیز انعطاف بیشتری را از خود نشان دهند. سازنده ابزار استنلی اعلام کرد که یک کیت جدید برای بیل مکانیکی های کامپکت که امکان کنترل عملیات از راه دور را آسان می کند، راه اندازی خواهد کرد.

این شرکت می گوید:

توسعه سیستم ROC یا سیستم کنترل از راه دور که توسط تیم استنلی طراحی شده است می تواند بر روی بیل های زیر 10 تن در حدود پنج ساعت نصب شود. علاوه بر این، نصب آن به هیچ تجربه مکانیکی نیاز ندارد.

پس از نصب، سیستم اجازه می دهد کنترل های اپراتورها به راحتی از کنترل های سنتی به حالت های کنترل از راه دور جدید تغییر داده شوند.

هری جونگ، مهندس ارشد تیم نوآوری در کمپانی استنلی می گوید: "از طریق تحقیق در مورد تجهیزات کامپکت، ما مواردی را کشف کردیم که اپراتورها خود را در شرایطی با دید کم و یا کار بر روی زمین ناپایدار یافتند و ما می خواستیم برای آنها راه حل بهتر را نسبت به نشستن در کابین ارائه دهیم."

هنگامی که اپراتورها خود را در موقعیتی قرار می دهند که کنترل از راه دور می تواند همه چیز را ساده تر و یا امن تر انجام دهد، می توانند دستگاه را به حالت کنترل از راه دور تبدیل کنند و دستگاه خود را با یک ریموت کنترل کنند.

ریموت، كه با همكاري با شبكه روباتيك انساني توسعه يافته، شبيه ریموت بازي هاي Xbox Microsoft طراحي شده است و کار با آن برای اپراتورها ساده می باشد.

ROC قادر به اجرا در بیل های مکانیکی کامپکت بابکت، کاترپیلار، کوبُتا و جان دیر خواهد بود.

سیستم ROC در حال برنامه ریزی برای انتشار در سال 2020 است و در زمینه آزمایش بتا قرار دارد.

ویژگی ها و مزایا:

قابلیت دید: با استفاده این سیستم کنترل از راه دور، اپراتورها خارج از دستگاه می توانند دید وسیع تری از اطراف تجهیزات و پیوست ها و همچنین درک عمیق تری از عمق برای فعالیت های حفاری و خردسازی را بدست آورند.

ایمنی: دور بودن اپراتورها از کابین آنها را از آسیب و خطر در مکان های خطرناک سایت کار مانند تخریب، لبه های شیب دار، زمین ناپایدار و مکان هایی با مواد سمی دور می کند.

بهره وری افزایش می یابد: دوری از کابین اجازه می دهد تا اپراتورها به عنوان متخصص عمل کنند و کارهای بیشتری را در محل کار انجام دهند.

جذابیت کار جدید: با وجود بسیاری از جوانان آمریکایی که به عنوان بازیکنان بازی های ویدئویی شناخته می شوند، آنها را با ریموت هایی که با آن آشنا هستند و به یادگیری نیاز ندارند وارد بازار ساخت و ساز می کنند.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21451