کوچکترین بیل مکانیکی کوبلکو به اروپا می آید

کوچکترین بیل مکانیکی کوبلکو به اروپا می آید

بیل مکانیکی کوبلکو مدل SK08 - کوچکترین بیل مکانیکی کوبلکو – یک ماشین سوپر کامپکت است. که برای کار در داخل ساختمان هایی با فضای محدود مناسب است.

شرکت ماشین آلات ساخت وساز کوبلکو در اروپا (KCME ) با خوشحالی اعلام کرده است که کوچکترین بیل مکانیکی خود را به بازار اروپا عرضه میکند. SK08، که وزن عملیاتی آن تنها 1035 کیلوگرم است، یک مکعب فوق العاده جمع و جور مجهز است که برای کار در فضاهای محدود ایده آل میباشد.
Peter Stuijt ، مدیر بازاریابی محصولات KCME، میگوید:" SK08 جدید کوبلکو کوچکترین بیل مکانیکی است که ورود آن یک بازار کاملا جدیدی را برای ما فراهم میکند. زیرساخت های اروپا به سرعت در حال توسعه است و در نتیجه، تقاضا برای بیل های مکانیکی کوچک با کارایی بالا طی 12 ماه گذشته افزایش یافته است. به همین دلیل این دستگاه برای کار در بخش ساخت و ساز اروپا، از جمله مناطق مسکونی که در آن محدودیت های فضایی وجود دارد، مناسب است."

بیل های مکانیکی مینی کلیدی برای کل محصولات کوبلکو هستند و سازنده متعهد است که به طور مداوم در حال توسعه تولید آنها باشد تا اطمینان حاصل شود که ماشین های کوچک به اندازه کافی تولید می شوند.
با وجود اینکه SK08 در سایز کوچک طراحی شده است، دستگاه همچنان از ویژگی های عملکردی و کیفیت بالا که سازنده ژاپنی با آن مشهور است، برخوردار میباشد.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21166