کوماتسو بریکرهای هیدرولیکی جدید را به مجموعه خود اضافه می کند

کوماتسو بریکرهای هیدرولیکی جدید را به مجموعه خود اضافه می کند

برای تأمین تقاضای روزافزون در آمریکای شمالی، کوماتسو در حال گسترش خط تولید هیدرولیک است. 

بریکرهای جدید، در دو خط، برای اتصال به بیل های مکانیکی کوماتسو از PC78 تا PC490 طراحی و آزمایش شده اند. 

بازدهی بالا و بی نظیر فناوری انرژی متغیر این بریکرها برای تولید در چندین برنامه کاربردی ساخته شده است. 

برای محافظت از بریکر، حامل و اپراتور، کوماتسو دارای چندین ویژگی و مزیت است.

بریکرها دارای یک جمع کننده هستند که پمپ هیدرولیک را برای جلوگیری از برگشت سریع و غیرعادی جریان به مخزن هیدرولیک از بین می برد. بازیافت داخلی فشار بالا روغن باعث می شود تا انرژی بیشتری با جریان کمتر، از فشار هیدرولیکی بکاهد و از سیستم هیدرولیک حامل محافظت کند. 

آسان برای نگهداری فقط با دو قسمت متحرک، خط JTHB-G از یک طرح ترکیبی از جریان هیدرولیک و فشار همراه با یک محفظه پر از نیتروژن استفاده می کند که انرژی قابل توجهی را فراهم می کند. 

محافظت در برابر شلیک خالی یک ویژگی استاندارد است و شامل یک بالشتک هیدرولیکی در پایه سیلندر برای کاهش تماس فلز با فلز است. بریکرهای بزرگتر از عایق شیار ویژه ای استفاده می کنند که به کاهش لرزش بیل مکانیکی و راحتی اپراتور کمک می کند. 

طراحی ساده هیدرولیک JTHB-G به کاهش تعمیر و نگهداری قطعات برای خرید کمتر کمک می کند و موجب کاهش هزینه های کارکرد تجهیزات می شود. 

برخلاف بریکرهای گازسوز، سری JMHB-H نیازی به شارژ مجدد نیتروژن ندارد. آنها مجهز به محافظت در برابر شلیک خالی برای جلوگیری از حرکت پیستون از طریق ترمز هیدرولیکی هستند. 

برای قدرت فشار پایدار در محیط های مختلف، محفظه های عایق صدا به شما اطمینان می دهند که با دستورالعمل های سر و صدا، حتی در برنامه های شهری سازگار هستند. بریکر خود را با یک سوپاپ تنظیم کننده فشار محافظت می کند تا از سرریز شدن جلوگیری کند و سیستم عایق آن کمک می کند تا از آسیب به بوم های بیل مکانیکی و ترک های مخزن جلوگیری کند. 

برای استفاده از بریکرهای قوی تر در بیل های مکانیکی کوچک، یک منبع تغذیه تنها میله های سنگین را از حذف می کند تا نسبت وزن به قدرت بهتری را در مدل های کامپکت فراهم کند و در عین حال ویژگی روانکاری اتوماتیک نصب شده به محافظت در برابر گرد و غبار و آوار کمک می کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21642