کوبلکو نیروهای خود را با ENGCON و LEICA GEOSYSTEMS پیوند می دهد

کوبلکو نیروهای خود را با ENGCON و LEICA GEOSYSTEMS پیوند می دهد

کوبلکو با همکاری Engcon و Leica Geosystems نیروهای خود را برای ارائه اولین کنترل بیل مکانیکی جهان، شامل سیستم های خودکار Tiltrotarator همراه با کنترل دکل و باکت، که در BAUMA 2019 نمایش داده شد، پیوند می دهد.

ماشین آلات ساخت و ساز اروپایی کوبلکو(KCMEEngcon و Leica Geosystems افتخار می کنند که همکاری مشترک خود را در توسعه یک سیستم کنترل کامل ماشین آلات برای Kobelco SK210LC-10، به جهت بهبود بهره وری در محل، اعلام کنند. سیستم، ترکیبی از آخرین تکنولوژی کنترل ماشین سه بعدی (3DMC ) از Leica Geosystems با راه حل Tiltrotarator از Engcon است و برای اولین بار در BAUMA 2019، قبل از عرضه کامل سیستم در ماه های اول سال 2020، مورد بررسی قرار رفت.

پیوست Tiltrotator، باکت بیل مکانیکی یا سایر ابزارهای قدرت را قادر می سازد تا +/- 45 درجه کج شده و 360 درجه بچرخند. این عمل باعث بهبود کارایی دستگاه برای انواع روش های کاری می شود و بهره وری اپراتور را از طریق خودکار شدن حرکت های دشوار افزایش می دهد. ترکیبی از سیستم کنترل ماشین Leica Geosystems iXE3 و Tiltrotator  اتوماتیک Engcon یک پیشرفت واقعی در صنعت اتوماتیک است زیرا اپراتور می تواند به راحتی باکت را در هر موقعیت نسبت به سطح ساخت و ساز بچرخاند بدون این که بدنه دستگاه تحت تاثیر قرار گیرد.

پیش بینی می شود که همکاری Kobelco-Leica Geosystems-Engcon به اولین سیستم جهانی برای کنترل حرکت دکل به بالا و پایین، زاویه باکت، زاویه شیب و زاویه چرخش دقیقا به سطح ساخت و ساز تنها با یک حرکت واحد اهرم کنترل تبدیل شود. توانایی سیستم برای حرکت خودکار Tiltrotator ، باعث بهبود کارایی هر فعالیت در محل کار می شود و اپراتور را قادر می سازد تا وظایف پیچیده را به صورت صحیح بدون نیاز به یادگیری نحوه کنترل دستی سیستم انجام دهد.

این راه حل کاملا انعطاف پذیر است و اجازه می دهد اپراتور بین کنترل خودکار دکل، کنترل خودکار باکت، کنترل خودکار شیب و کنترل چرخش اتوماتیک، یا ترکیبی از همه موارد لازم برای حداکثر دقت کنترل انتخاب کند. کل سیستم به طور انحصاری و به طور مشترک با همکاری کوبلکو، Engcon و Leica Geosystems برای Kobelco SK210LC-10 طراحی شده است.

پس از راه اندازی این سیستم، Kobelco به طور خاص سیستم دریچه هیدرولیک را برای SK210LC-10 از طریق نمایندگی مجاز کوبلکو در اروپا برای راه حل های Leica Geosystems iXE2 و iXE3 ارائه می دهد. این کاملا با Engcon TILTROTATOR EC226 کار خواهد کرد. فروش مستقیم یا نمایندگی های Leica Geosystems در سراسر اروپا توزیع و نصب دستگاه های کنترل iXE2 و iXE3 Leica را برای Kobelco SK210LC-10 به عهده دارند که با Engcon Tiltrotator کامل می شود. مشتریان Kobelco SK210LC-10 از طریق نمایندگی مجاز کوبلکو می توانند بسته کامل MC را انتخاب کنند که می تواند در هر بازار محلی از طریق کانال های Leica Geosystems و Engcon نصب شود.   

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21463