کوبلکو ظرفیت کارخانه تولید بیل مکانیکی خود را گسترش میدهد

کوبلکو ظرفیت کارخانه تولید بیل مکانیکی خود را گسترش میدهد

کوبلکو (Kobelco) ظرفیت کارخانه تولید بیل مکانیکی هیدرولیکی را در هند گسترش میدهد.
 تجهیزات ساخت و ساز کوبلکو هند (KCEI)، یک شرکت تابعه هند از ماشین آلات ساخت و ساز است، که مقر آن در توکیو است. این شرکت تصمیم دارد ظرفیت تولید کارخانه بیل مکانیکی هیدرولیکی خود را در هند گسترش دهد.
اقتصاد هند از رشد شدیدی برخوردار است چرا که سرمایه گذاری های زیربنایی توسط دولت درحال افزایش است. تقاضا برای بیل مکانیکی هیدرولیکی همچنان با رشد اقتصادی افزایش میابد و انتظار می رود که پایدار باقی بماند. KCEI در سال 2011 با ظرفیت تولید 1200 واحد در سال آغاز کرد و ظرفیت تولید خود را تا 2000 واحد در سال از طریق اقدامات مختلف مانند تغییرات طرح برای تطبیق با تقاضای رو به رشد افزایش داده است. این بار KCEI یک توسعه کامل را به منظور افزایش ظرفیت تولید تا 3000 واحد در سال انجام خواهد داد تا بتواند تقاضای روزافزون در هند را پاسخ دهد و همچنین تولید ماشین آلات را برای صادرات افزایش دهد.
کار توسعه شامل طیف گسترده ای از تلاش ها از جمله گسترش ساختمان ها، بازنگری فرایندهای تولید به طور کلی مانند بهبود فرایندهای مونتاژ و رنگ، همچنین افزایش همکاری با کارخانه کرین، بهبود ایمنی و ایجاد یک محیط کار بهتر است که انتظار می رود این ساخت و ساز در پایان ژانویه 2019 تکمیل شود.

شرکت میگوید :"با توسعه ظرفیت، نه تنها محصول را به مشتریانمان عرضه می کنیم، بلکه به سرعت تولید خواهیم کرد و به توسعه محصولات رقابتی با کیفیت بالاتر ادامه خواهیم داد."

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21101