کوبلکو بزرگ ترین بیل مکانیکی نسل دهم خود را معرفی می کند

کوبلکو بزرگ ترین بیل مکانیکی نسل دهم خود را معرفی می کند

ماشین آلات ساخت و ساز کوبلکو امریکا بیل مکانیکی پیشرفته SK850LC-10 خود را معرفی می کند.

SK850LC-10 بزرگترین بیل مکانیکی نسل دهم خط تولید کوبلکو است که دارای قدرت تیغه برش و توانایی های بهره برداری در تلاش برای حذف هر گونه خرابی است.

طبق گفته کوبلکو، SK850LC-10 از دوام بیشتری برخوردار است و قادر به مقاومت در برابر سختی است.

نیروی حفاری حرکتی باکت بیل مکانیکی 403 کیلونیوتن است. همچنین، نیروی کششی 653 کیلونیوتن، SK850LC-10 را قادر می سازد تا بهره وری در زمین های ناهموار و شیبدار را افزایش دهد.

بیل مکانیکی 84232  کیلوگرمی با موتور Hino و قدرت موتور 380 کیلووات (510 اسب بخار) طراحی شده است، به این ترتیب برای انجام برنامه های سنگین همراه با صرفه جویی در مصرف سوخت ایده آل است. SK850LC-10 همچنین دارای ECO-mode برای بهبود 17 درصدی در مصرف سوخت است.

اپراتورها در SK850LC-10 ایمن هستند. نیروی اهرم کنترل باعث کاهش 25 درصدی خستگی در طول ساعات طولانی عملیات می شود. کنترل های آب و هوا یک محیط کاری دلپذیری را فراهم می کنند. گاردهای FOPS، دوربین دید عقب و فلاشرهای ارتعاشی استاندارد، برای افزایش ایمنی اپراتورها است.

تعمیر و نگهداری SK850LC-10 ساده و مقرون به صرفه است. دسترسی آسان به داده های تعمیر و نگهداری از سیستم مدیریت عملیات به میزان قابل توجهی باعث بهبود برنامه ریزی تعمیر و نگهداری می شود و عمر طولانی قطعات را تضمین می کند، و دسترسی آسان به خنک کننده، محفظه موتور و قطعات الکتریکی، تعمیر و نگهداری روزمره راحتی را فراهم می کند.

توربو شارژر متغیر هندسی همچنین به کاهش مصرف سوخت کمک می کند و یک سیستم کاهش کاتالیزوری انتخابی جدید، انتشار گازهای NOx را حدود 80 درصد کاهش می دهد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21513