کوبلکو اولین بیل مکانیکی مینی الکتریکی خود مدل 17SR را معرفی می کند

کوبلکو اولین بیل مکانیکی مینی الکتریکی خود مدل 17SR را معرفی می کند

پس از تحقیقات گسترده و نوآوری در همکاری با تولید کننده آلمانی موتور، Deutz AG (Deutz)، ماشین آلات ساخت و ساز کوبلکو اروپا (KCME) با افتخار راه اندازی نخستین بیل مکانیکی مینی الکتریکی خود را اعلام کرد. بیل مکانیکی الکتریکی 17SR کوبلکو تنها سه سال پس از معرفی بیل مکانیکی هیبریدی European ، مدل  SKY210HLC-10، عرضه شد و بزرگ ترین استراتژی این سازنده ژاپنی کاهش تاثیرات زیست محیطی می باشد. 17SR برای اولین بار در BAUMA 2019 ارائه شد.

نوآوری و فن آوری در قلب فلسفه کوبلکو است. بخش مهندسی توسعه تولید و بخش مهندسی پیشرفته فن آوری در ژاپن برای کمک به حمایت از آینده ماشین آلات ساخت و ساز کوبلکو از طریق توسعه فن آوری های جدید و نوآورانه تنظیم شده است. در طول سال ها، این پشتیبانی، کوبلکو را قادر به پیشرفت های زیادی در فن آوری های هیبریدی و الکتریکی کرده است و همچنین دارای تکنولوژی iNDr منحصر به فرد خود (سیستم خنک کننده یکپارچه کاهش صدا و گرد و غبار) و سیستم های هیدرولیکی ابتکاری برای کاهش مصرف سوخت است.

کوبلکو اولین بیل مکانیکی مینی الکتریکی خود مدل 17SR را معرفی می کند

بیل مکانیکی الکتریکی 1.7 تنی 17SR  ترکیبی از تخصص کوبلکو در توسعه ماشین آلات ساخت و ساز بسیار کارآمد برای مشاغل شهری و فناوری الکتریکی برتر Deutz است. این ترکیب 17SR الکتریکی را قادر می سازد تا تولید ناخالصی ، عملیات پر سر و صدا و هزینه های چرخه عمر را کاهش دهد و یا به صفر برساند.

کوبلکو می گوید: "در حالی که 17SR الکتریکی در BAUMA هنوز یک ایده بود، ما قصد داشتیم که در طول دو سال آینده، دستگاه را همراه با Deutz توسعه دهیم. هدف ما ساخت یک بیل مکانیکی مینی کاملا الکتریکی است که توانایی بهره برداری بالا را در کلاس خود ارائه دهد. با در نظر داشتن این موضوع، ما انتظار داریم که 17SR الکتریکی در سال 2021 در بازار اروپا راه اندازی شود."

پس از ورود 17SR الکتریکی، هدف بلند مدت کوبلکو این است که بیشتر ماشین آلات خود را با فن آوری های پیشرفته، از جمله ماشین های الکتریکی، در تلاش برای ترویج جامعه پایدار گسترش دهد.

مک کوتو، مدیر عامل شرکت KCME در این باره گفت: "به عنوان یک تولید کننده نوآور و پیشرو، ما همیشه به دنبال راه های جدید برای ساخت ماشین آلات ساخت و ساز قدرتمند و کارآمد برای کاهش اثر کربن هستیم. 17SR  الکتریکی کوبلکو، اولین بیل مکانیکی مینی الکتریکی ما است و ما بر این باوریم که در آینده نزدیک، انتخاب محبوب مشاغل ساخت و ساز شهری و کوچک خواهد بود."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21586