کنترل بی سیم بوم های تله هندلر JLG از بیرون کابین

کنترل بی سیم بوم های تله هندلر JLG از بیرون کابین

برخی از بوم های تله هندلرهای جدید JLG هم اکنون می توانند از خارج کابین با کنترل از راه دور این شرکت کار کنند. 

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هنگام قرار دادن بارها در ارتفاع، دید بهتری به اپراتورها می دهد. همچنین می تواند نیاز به حضور دو نفر در یک عملیات بارگیری (یکی در کابین و دیگری در محل قرارگیری مواد بر روی ساختمان) را از بین ببرد. 

کنترل از راه دور می تواند عملیات زیر را به صورت بی سیم انجام دهد: موتور را روشن کنید؛ بالا و پایین آوردن بوم، طویل و جمع کردن بوم؛ کج کردن چنگک به سمت بالا و پایین؛ و هیدرولیک های کمکی.

بوم کنترل از راه دور برای تله هندلرهای JLG مدل1644 ، 1732 و 1075 در دسترس است.

1075 جدیدترین تله هندلر JLG است که می تواند با 3 تن مواد به ارتفاع 23 متر یا هشت طبقه بالاتر دسترسی داشته باشد. همچنین می تواند با بیش از یک تن بار به 18 متر ارتفاع دسترسی پیدا کند. این شرکت می گوید، این دسته به عنوان یکی از مرتفع ترین و طویل ترین تله هندلرهای کلاس ظرفیت 4.5 تن قرار دارد. 

وزن مدل 1075، 20 تن است؛ به این معنی که برای حمل و نقل به مجوزهای خاصی نیاز ندارد. JLG می گوید که هدف آن استفاده هایی از قبیل ساخت و ساز و تخریب ساختمان است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21651