کروشرهای کنده درخت دیپرفاکس وارد کانادا می شوند

کروشرهای کنده درخت دیپرفاکس وارد کانادا می شوند

کروشرهای کنده درخت دیپرفاکس (Dipperfox)، پیوست جدید خرد کننده کنده درخت مخصوص بیل مکانیکی، هم اکنون در کانادا موجود است.

دیپرفاکس برای نمایندگی پیوست جدید در کانادا با تجهیزات شیرفورس (ShearForce) همکاری کرده است. ShearForce با نزدیک به 50 سال تجربه در زمینه اتصالات هیدرولیکی آماده استقرار، سرویس و نگهداری دیپرفاکس دارای شعباتی در لانگلی، ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا و آلبرتا است. 

جانا کولم، مدیر عامل شرکت دیپرفاکس گفت: "تیم شیرفورس به دلیل تخصص خود در پیوست های تخصصی بیل مکانیکی شناخته شده است و آنها بیش از چهار دهه با مشتریان خود همکاری قابل اعتمادی ایجاد کرده اند. آنها درک عمیقی از نیازهای مشتریان خود و تجربه و تخصص زیادی دارند. در تیم دیپرفاکس شور و انرژی زیادی وجود دارد و تیم شیرفورس از شروع کار با تجهیزات ما هیجان زده است." 

طراحی برنده جایزه پیوست باعث می شود که برداشت کنده بسیار کارآمدتر و تا 10 برابر سریعتر از کروشرهای سنتی باشد.

کروشرهای کنده درخت دیپرفاکس تا عمق 91 سانتی متر در زمین نفوذ کرده و کنده ها و ریشه ها را به طور کامل خرد می کنند. از آنجا که مواد چوبی باقی مانده تراش خورده و به عنوان کود استفاده می شود، دیگر نیازی به تمیز کردن اضافی در قسمت های ورود به سیستم و پاکسازی زمین نیست. پس از پایان کار، سایت ها برای وسایل نقلیه نگهداری کاملاً در دسترس هستند و شرایط ایده آلی برای درختان تازه کاشته شده فراهم می شود.

تیم دیپرفاکس با مهندسی، طراحی و ساخت در جمهوری استونیا، هدف خود را توسعه ابزارها و لوازم جانبی تجهیزات سنگین هوشمند، با کاربرد آسان و کارآمد قرار داده است. پیوست دیپرفاکس هنگامی که در برنامه توسعه محصول مستر کلاس طراحی استونی در سال 2020 جایزه برتر را دریافت کرد، به رسمیت شناخته شد. از آن زمان، دیپرفاکس به سرعت گسترش یافته و دارای نمایندگی های فروش در کشورهای جهان است.

برد دویت، رئیس تجهیزات شیرفورس، توضیح داد: "ما مدت طولانی است که در حرفه پیوست تخصصی فعالیت می کنیم و بلافاصله شاهد این هستیم که دیپرفاکس می تواند نیازهای مشتریان خود را در بازار کانادا تأمین کند. ما جذب محصولات دیپرفاکس شدیم زیرا می توانستیم مزایای بارز چنین پیوست قدرتمند و در عین حال ساده با امکانات تولیدی را در مقایسه با فناوری و تجهیزات دیگر، ببینیم. هدف ما همیشه تأمین نیاز مشتریان با بهترین تجهیزات موجود برای برنامه هاست، بنابراین همکاری ما با دیپرفاکس بسیار منطقی بود."

این پیوست آسیاب کنده در خاک و اطراف آن آسان است. تیغه های چرخان آن بدون باقی گذاشتن دهانه یا حفره، تمام باقی مانده های چوب را خرد کرده و به داخل زمین می رانند. در نتیجه سایت به تجهیزات اضافی برای پاکسازی نیاز ندارد و آماده کاشت درختان جدید است.

استفاده از قطعات متحرک کمتر باعث افزایش دوام کروشر می شود و انتقال قابل تنظیم باعث می شود تا حداکثر توان را با سرعت چرخش بسیار پایین ارائه دهید. این باعث می شود که تیغه ها ساییدگی کمتری داشته باشند و به معنای کار بی وقفه است. کروشرهای کنده درخت دیپرفاکس قادرند در 20 تا 30 ثانیه یک کنده را خرد کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21647