Terex Trucks TA300

کامیون Terex Trucks TA300 سرعت بیشتر، راندمان سوخت بهتر

Terex Trucks بهره وری سوخت و سرعت را در دامپتراک مفصلدار TA300 افزایش داده و انتقال جدید را از طریق همکاری با ZF به آن اضافه کرده است.
نسل دهم هولرهای 30 تنی با جدیدترین نسخه انتقال ZF ،EP320، طراحی شده است که بازدهی سوخت را نسبت به مدل قبلی 5 درصد بهبود می بخشد. این شرکت همچنین سرعت کلی کامیون را از 50 کیلومتر بر ساعت به 55 کیلومتر بر ساعت افزایش داد تا به افزایش بهره وری کمک کند. این کامیون با موتور 370 اسب بخاری Scania DC9 طراحی شده است که نیازی به فیلتر ذرات دیزلی ندارد. کامیون دارای ظرفیت پر کردن 17.5 متر مکعب است.

Terex Trucks TA300

انتقال شامل هشت چرخ دنده جلویی و چهار چرخ دنده عقبی است.
اسکات پولاک، مدیر تولید Terex Trucks، می گوید: "توسعه و آزمایش انتقال جدید EP320 برای TA300 یک تلاش مشترک بین Terex Trucks و ZF بود. انتقال جدید به طور خاص برای TA300 کالیبره شده است و دقیقا برای دو سال به صورت داخلی توسط اپراتورها در محل کار واقعی مورد آزمایش قرار گرفت و می تواند در شرایط مختلف کار کند."

کابین دارای یک سیستم گرمایش و تهویه مطبوع با عملکرد بالا است.

Terex همچنین دوره های انتقال روغن را از 1000 به 4000 ساعت افزایش داد. نقاط خدمات رسانی در سطح زمین قرار گرفته است. کاپوت به صورت الکترونیکی بالا رفته و کابین میتواند به طور کامل کج شود درنتیجه تعمیر و نگهداری آسان تر می شود.

TA300 با سیستم مخابراتی مبتنی بر وب Terex Trucks استاندارد شده است. این کامیون در ماه اوت در آمریکای شمالی در دسترس قرار می گیرد.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21207