کامیون جنگی Mack مدل 8x8 MSVS SMP

کامیون جنگی Mack مدل 8x8 MSVS SMP

کامیون جنگی جدید Mack مدل 8x8 MSVS SMP، همه چیز را از جرثقیل به پناهگاه دربر می گیرد.

بخش دفاع Mack Truck اولین کامیون های جنگی جدید خود را به عنوان یک وسیله نقلیه طراحی شده برای همه جا و همه نوع کاری، معرفی می کند.

الگوی نظامی استاندارد سیستم پشتیبانی متوسط وسیله نقلیه، MSVS SMP، نخستین کامیون از این کامیون های 8x8 را در اواخر ماه اکتبر به وزارت دفاع کانادا منتقل کرد.

این کامیون ها می توانند زره پوش و تجهیز شوند تا در چندین عملکرد میدان جنگ خدمت کنند؛ ازجمله:

. حمل بار

. بلند کردن مواد و بار

. سیستم های حمل بار (LHS)

. تعمیر سیار کامیون (MRT)

Mack بیش از 1500 عدد از آنها را همراه با پنج سال خدمات ارائه می دهد. این خودروها در کانادا و در سراسر جهان مستقر خواهند شد.

در خلاصه ای از پروژه MSVS SMP در وب سایت نیروهای مسلح کانادا، وزارت دفاع ملی می گوید که این کامیون ها در ناوگان، جایگزین کامیون های حمل و نقل چرخدار متوسط ​​(MLVW) که از دهه 1980 استفاده می شدند، می شوند.

یکی از ویژگی های قابل توجه کامیون های Mack MSVS SMP، فضای کاری سیار یا "پناهگاه های بسته بندی شده" است. این پناهگاه ها  امکانات پزشکی، دندانپزشکی، کارگاه، آشپزخانه و پست های فرماندهی را ارائه می دهند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21283