کارخانه آسفالت Ammann در BAUMA چین

کارخانه آسفالت Ammann در BAUMA چین

فناوری کلید اصلی موفقیت محصولات است

محصولاتی که با تکنولوژی باعث افزایش سودآوری می شوند مرکز توجه Ammann در نمایشگاه bauma CHINA 2018 بود که از 26 تا 30 نوامبر در شانگهای برگزار شد.

Ammann به مشتریان دو فرصت برای بررسی محصولات ارائه داد. اولیbauma  چین بود که که در آن تجهیزات و تعدادی از مدل های بزرگ کارخانه قرار گرفتند.

مشتریانی که از این مرکز بازدید کردند، یک تور مفصل از منطقه تولید فروشگاه داشتند و کارشناسان برای پاسخ به تمام سوالات مربوط به ماشین آلات و سایر محصولات مرتبط با آن در این بازدید حضور داشتند.

در اینجا یک نگاه دقیق به محصولات مربوط به آسفالت Ammann که درbauma  چین (تجهیزات Ammann در شانگهای) واقع شده است، می اندازیم:

دستگاه مخلوط کننده آسفالت Ammann ABP 320 HRT برای تولید کنندگان آسفالت که به ترکیب نسبت بزرگی از آسفالت بازیافت شده (RAP) بدون فدا کردن ظرفیت تولید و کیفیت نیاز دارند، ایده آل است. Ammann همچنان رهبری صنعت خود را در به کارگیری RAP به صورت 2 در یک HRT (تکنولوژی پیشرفته بازیافت) نشان می دهد که دارای سیستم های بازیافت گرم و سرد است که می توانند به طور همزمان استفاده شود.

دستگاه مخلوط کننده آسفالت Ammann ABA UniBatch یک محصول قوی با تکنولوژی آزمایش شده است که عملکرد بالا، مصرف سوخت کم و عمر طولانی را ارائه می دهد. دستگاه ABA UniBatch به راحتی قابل تنظیم با ویژگی هایی از قبیل افزودنی های فیبری، قیر فوم و آسفالت اصلاح شده گرم و سرد است. این دستگاه برای ادغام آسان گزینه ها و فن آوری های آینده طراحی شده است.

دستگاه مخلوط کننده آسفالت Ammann ABC SolidBatch یک نسبت برجسته از هزینه و عملکرد را ارائه می دهد. قیمت خرید  آن به دلیل آنکه این دستگاه به صورت پیشرفته استاندارد شده و یک مدل پایه است، پایین نگه داشته شده است. در عوض، مشتریان مدل استاندارد ABC SolidBatch را انتخاب کرده و سپس گزینه های متنوعی را به آن اضافه می کنند. این گزینه های اضافه شده در نهایت این دستگاه را به یک دستگاه سفارشی تبدیل می کند؛ و مشتریان فقط برای ویژگی هایی که احساس می کنند لازم است، هزینه را پرداخت می کنند.

 جداساز و غربالگر آهن RSS 120-M Shredder در چین جدید است. این یک دستگاه متحرک است که آسفالت بازیافت شده را برای استفاده در یک کارخانه آسفالت آماده می کند. این یک دستگاه 3 در 1 است که به عنوان یک شریدر، جداکننده آهن و غربالگر عمل می کند. این دستگاه یک راه حل ایده آل برای بازیافت آسفالت است که آسفالت را در اندازه های مختلف از خرد تا قطعه بزرگتر درجه بندی می کند. پردازش محافظ همچنین اندازه دانه مورد نظر را حفظ می کند. RSS 120-M می تواند به سرعت در 30 دقیقه از نصب به تولید برسد. این دستگاه دارای حداکثر تحرک در انواع زمین ها است.

Amdurit سیستم اختصاصی حفاظت پوششی دستگاه مخلوط کننده Ammann، سه برابر طول عمر فولاد مقاوم در برابر سایش از قطعات و اجزای ارزشمند محفاظت می کند. با وجود این محافظ عمر قطعات افزایش میابد و با تعویض کمتر قطعات هزینه ها نیز کاهش میابد.

اصلاحات Ammann اولویت بندی می شوند زیرا آنها دستگاه ها مسن تر را قادر می سازند تا به پیشرفت های تکنولوژیکی و محیطی دست یابند. Ammann دارای یک فرایند اصلاحات تست شده است که هزینه کمتری از قیمت یک دستگاه جدید دارد و برای محصولات مخلوط کننده آسفالت Ammann و سایر تولید کنندگان موجود است. مزایای کلیدی عبارتند از ارتقاء محیط زیست، پیشرفت های تکنولوژیکی و یک دستگاه کاملا جوان شده.

 چند کامپکتور سبک نیز در ایستگاه Ammann نمایش داده شدند:

کامپکتور APF 15/50 ترکیبی از سیستم قدرتمند محرک Ammann با ارتعاش کم است. نتیجه یک فشردگی قدرتمند است که برای اپراتورها نیز راحت و امن می باشد. صفحه آن دارای عرض کاری 500 میلیمتر و قدرت موتور 2.9 کیلو وات (4 اسب بخار) است. این کامپکتور پیشرفته با داشتن استوانه های مقاوم به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد. سیستم محرک همچنین توانایی حرکت رو به جلو را برای افزایش بهره وری در مواد چالش برانگیز و زمین های شیب دار فراهم می کند.

رامر ATR 68 P دارای خروجی فشرده و پیشرو در صنعت می باشد. این دستگاه با محدودیت های مربوط به انتشار و عملکرد لرزش، مطابقت دارد. ویژگی های کلیدی شامل موتور هوندا GXR120 و یک فیلتر هوای اضافی است که عمر دستگاه را افزایش می دهد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21322