کارخانه آسفالت AMMANN ساخت و ساز جاده امارات متحده عربی  را تقویت می کند

کارخانه آسفالت AMMANN ساخت و ساز جاده امارات متحده عربی را تقویت می کند

عدنان الماسری، مدیر عملیاتی قراردادهای Top Link و حمل و نقل عمومی در دبی، گفت: "ما نیاز به تولید آسفالت با کیفیت و حجم زیاد داریم."

Top Link، یک پیمانکار معتبر در ابوظبی دبی، ترکیبی از بزرگراه جدیدی را فراهم می کند که به طور گسترده ای باعث کاهش ترافیک در جاده رأس الخیمه می شود. این ساخت و ساز جدید دور زدن رأس الخیمه را ایجاد می کند و به جاده های جنوب امارات متحده عربی متصل می شود.

Top Link به دستگاه مخلوط کننده آسفالت Ammann ABA 260 UniBatch برای ارائه کیفیت و کمیت نیاز دارد. دستگاه ABA UniBatch در میان محبوب ترین دستگاه هایAmmann  قرار دارد. آنها به دلیل هزینه اولیه کم در سرمایه گذاری و توانایی شان به راحتی سفارشی داده می شوند تا دقیقا با نیازهای مشتری مطابقت داشته باشند.

پروژه جدید یک بزرگراه 40 کیلومتری با سه لاین در هر مسیر است. ساخت و ساز در سال 2016 آغاز شد و در سال 2018 تکمیل خواهد شد. ABA UniBatch با تکمیل کار، بیش از 40000 تن آسفالت را ایجاد خواهد کرد.

الماسری گفت: "این کارخانه می تواند 260 تن در ساعت آسفالت تولید کند".

الماسری می گوید که Top Link برنامه دارد که در آینده مخلوط کننده های بیشتری را از Ammann خریداری کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21329