کاترپیلار قدرت بالابری را در بکهوهای جدید تقویت می کند

کاترپیلار قدرت بالابری را در بکهوهای جدید تقویت می کند

کاترپیلار ظرفیت بالابری را تا 25 درصد در مدل های 440 و 450 ارتقاء داده است. آپشن های اضافه شده به لودر بکهو 440 موجب افزایش 25 درصدی ظرفیت بالابر بکهو نسبت به 430F2 پیشین شده و بازوهای شیبدار مجدد طراحی شده آن، بالابری موازی را فراهم می کند. همچنین مدل 450 از بکهوهای جدید، 15 درصد افزایش ظرفیت بالابری را نسبت به مدل پیشین یعنی 450F ارائه می دهد.

نیروهای شکست و بالابری نیز به میزان قابل توجهی در هردو 440 و 450 افزایش یافته است که باعث بهبود بهره وری ماشین می شود.

همچنین طراحی یک وزن متعادل، موجب استحکام پایه های ماشین شده و ثبات عملیات را بهبود می بخشد.

سیستم های تثبیت کننده جدید می توانند به محافظان موجود برای جلوگیری از آسیب به میله سیلندر مجهز شوند، و محافظ های صفحه ای اختیاری از تجمع مواد در قسمت پایینی پایه جلوگیری می کنند.

قدرت هر دو مدل توسط موتور Cat C4.4 ACERT که با استانداردهای انتشار Tier 4 Final  مطابقت دارد، با استفاده از یک راه حل SCR که نیاز به سرویس ندارد برای بهبود بهره وری عملیاتی فراهم می شود.

یک زیربنای هیدرولیکی به طور کامل بازسازی شده برای ایستگاه اپراتور ویژگی های کنترل صندلی را برای ارائه موقعیت راحت تر در عملیات فراهم می سازد. سنسورهای الکترونیکی که در طراحی جدید جای گرفته اند موقعیت مکانی را به طور خودکار تشخیص می دهند.

هر دو لودر بکهو سنسورهای الکتریکی دارند که در شیب بالابر قرار می گیرند و حرکت موازی را برای افزایش نگه داشتن مواد در هنگام بلند کردن باکت لودر و بارگیری ایمن ممکن می سازند.

همچنین، تنظیمات برای برنامه ریزی آسان است به طوری که به اپراتور اجازه می دهد تا با ایجاد موقعیت بالا بردن و پایین آوردن حرکات بازو برای کار تکراری مانند بارگیری کامیون، این کار را به صورت خودکار در تنظیمات تنظیم کند. علاوه بر این، حالت "بازگشت به حفاری" را می توان برای حفاری کارآمد مواد تنظیم کرد.

با استفاده از سیستم Cat Integrated Tool Carrier، مدل های 440 و 450 را می توان با اتصال سریع تر ارائه کرد که باعث تغییر سریع ابزار کار و افزایش قابلیت اطمینان می شود.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21415