کاترپیلار ظرقیت بارگیری را در لودر معدنی جدید خود افزایش می دهد

کاترپیلار ظرقیت بارگیری را در لودر معدنی جدید خود افزایش می دهد

لودر معدنی جدید کاترپیلار مدل R1700 دارای یک طراحی کاملا جدید است که ظرفیت بارگیری افزایش یافته آن در آزمایشات میدانی و مطالعات ثابت شده است.

لودر معدنی R1700 15 تن بار حمل می کند که 20 درصد بیشتر از مدل پیشین خود با ابعاد یکسان است.

یک مطالعه جدید و چندین آزمایش میدانی نشان می دهد که دستگاه درای مزیت برجسته برای بارگیری سریع کامیون و بارگیری و حمل بارهای بیشتری بوده در عین حال سوخت کمتری در هر ساعت مصرف می کند.

R1700  از مزایای زمان چرخه از طریق بارگذاری سریعتر باکت، نیروهای شکست بالا و یک سیستم کنترل کششی جدید، بهره مند می شود و میزان لغزش تایر را هنگام بارگیری محدود می کند.

همچنین، تعادل بهبود یافته ماشین و یک سیستم ترمز الکترو هیدرولیک جدید به چرخه حمل و نقل کمک می کند.

موتور Cat C13 در سه وضعیت انتشار وجود دارد. این سه وضعیت اجازه می دهد تا R1700 به نیازهای تهویه معدن پاسخ دهد.

تکنولوژی های لودر معدنی

Autodig به اپراتورهای جدید برای افزایش بازدهی در روز اول کمک می کند و خستگی را برای اپراتورهای با تجربه کاهش می دهد. MineStar Command برای زیر زمین ارائه شده که مجموعه ای از فن آوری های کنترل، از جمله کنترل از راه دور خطی، کنترل از راه دور مخابراتی از ایستگاه اپراتور، عملیات نیمه مستقل و عملیات کاملا مستقل می باشد.

لودر معدنی R1700 همچنین سطوح جدیدی از راحتی و کنترل را برای عملیات زیرزمینی به ارمغان می آورد.

در طول چرخه بارگیری یا تخلیه، هرچقدر که اپراتور کنترل ها را محکم تر فشار دهد، دستگاه سریعتر پاسخ می دهد. سیستم فرماندهی، تنظیم شده است تا اطلاعات دقیق تری را برای اپراتور در هنگام مانور در مکان های باریک فراهم کند.

برای تعمیر و نگهداری آسان تر، R1700 دارای چندین جزء است که دارای طرح های قسمت شده هستند، بنابراین می توان آنها را راحت برداشت و جایگزین کرد. علاوه بر اجزای قسمت شده، تمام فیلترها و نقاط سرویس کلیدی به یک بخش متمرکز در قسمت سرد موتور متصل شده اند.

باتری ها در محدوده خدمات متمرکز شده و به راحتی قابل دسترسی هستند.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21407