کاترپیلار دو دامپ تراک جدید خود را معرفی می کند

کاترپیلار دو دامپ تراک جدید خود را معرفی می کند

با معرفی 798 AC و  AC796 ، کاترپیلار خط تولید دامپ تراک های خود را گسترش می دهد تا مشتریان به راحتی آنچه که نیاز و ترجیحات آنها را برآورده می کند، انتخاب کنند. 798 AC جدید الکتریکی دارای ظرفیت 372 تن است. AC 796 جدید با ظرفیت 326 تن  جایگزین AC 795 Cat می شود. هر دو کامیون در سه ماهه دوم سال 2019 در دسترس خواهند بود.

طراحی کامیون های جدید براساس ارائه باربری بالا، قابلیت اطمینان بالا و کارکرد ساده می باشد. این ویژگی ها بر روی قاب ساخته شده و طراحی شاسی کامیون Cat 794 AC ثابت شده و در حال حاضر استفاده می شود.

درایو الکتریکی Cat AC که تنها منبع برای کل نیروی برق است، توسعه یافته و توسط کاترپیلار ساخته شده است.

موتور دیزلی Cat C175-16 قدرت هر دو کامیون جدید را فراهم می کند. با بیش از 21 میلیون ساعت کار در تجهیزات سیار و تولید برق، این موتور قابل اطمینان با مقررات انتشار US EPA Tier 4 منطبق بوده و دارای قدرت 2610 کیلو وات (3500 اسب بخار) یا 2312 کیلو وات (3100 اسب بخار) است.

افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در هر تن

798 AC و  AC796 برای تولید کارآمد ساخته شده اند. هر دو مدل کامیون برای به حداقل رساندن وزن خالی ماشین طراحی شده اند.

کامیون های جدید دارای چهار ترمز زاویه ای، ترمز دیسکی روغن و ترمز دینامیکی برای توقف سریع هستند.

درایو Cat AC دارای سیستم ولتاژ بالا (2600 ولت) است که در جریان پایین تر از سیستم های رقبا کار می کند.

بدنه دو دامپ تراک جدید کاترپیلار برای پاسخگویی به نیازهای خاص معدن، باربری بدون برهم خوردن تعادل ماشین، ترمز و کنترل ماشین بهینه شده است.

دسترسی گسترده به موتور برای سرویس دهی باعث تسهیل کارهای تعمیر و نگهداری می شود. با کاهش زمان سرویس، زمان بهره برداری افزایش می یابد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21331