کاترپیلار بارگیری را تا 25 درصد در هندلر 990K افزایش می دهد

کاترپیلار بارگیری را تا 25 درصد در هندلر 990K افزایش می دهد

کاترپیلار هندلر جدید خود مدل 990K  را طراحی کرده است تا بتواند بارهای بزرگتر را در برنامه های کاربردی جمع آوری کند. با توجه به افزایش 25 درصدی بارگیری، هندلر جدید، مشتریان را قادر می سازد تا کامیون های خود را سریع تر بارگذاری کنند و مواد بیشتری را در محل جابجا کنند.

هندلر 990K دارای توان بارگیری 20 تن و بالابری ساکن 43738 کیلوگرم است.

هندلر 990K، در بالابری استاندارد دارای تخلیه 4.1 متر و در بالابری در ارتفاع دارای تخلیه 4.6 متر می باشد. افزایش ظرفیت و تخلیه از بالا اجازه می دهد تا اپراتورها و راننده های کامیون های بزرگ بارگذاری بهتر و سریع تر را با هزینه کمتر برای هر تن بارگیری اعمال کنند.

موتور Cat C27 قدرت هندلر را با توان خالص 521 کیلووات تامین می کند. سرعت موتور پایین تر مصرف سوخت را کاهش می دهد. صرفه جویی در مصرف اضافی سوخت، با حالت اکو و سیستم روشن / خاموش اتوماتیک موتور امکان پذیر است.

ایستگاه اپراتور دارای سیستم سه بعدی مدیریت اطلاعات حیاتی کاترپیلار (VIMS) است که پروفایل های قابل تنظیم اپراتورها، یک تایمر چرخه و یک سیستم کنترل بارگیری را فراهم می کند. نمایش اطلاعات، آسان برای استفاده است و اطلاعات کلیدی را در مقابل اپراتور نمایش می دهد.

990K مجهز به سیستم دوربین دید عقب کاترپیلار و نمایشگر در داخل کابین برای نشان دادن منطقه پشت دستگاه است. سیستم تشخیص اشیاء کاترپیلار، که به عنوان یک آپشن در دسترس است، بر روی سیستم دوربین با رادار و نرم افزار در کابین نصب می شود و هنگامی که یک شی در منطقه پوشش رادار تشخیص داده می شود، به اپراتور اطلاع می دهد.

این سیستم ها به منظور افزایش آگاهی اپراتور، به ویژه در مناطق بارگذاری متراکم طراحی شده اند.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21458