کاترپیلار اولین بلدوزر الکتریکی جهان مدل D6 را راه اندازی می کند.

کاترپیلار اولین بلدوزر الکتریکی جهان مدل D6 را راه اندازی می کند.

بلدوزر جدید کاترپیلار D6 سطوح جدیدی از سودآوری و عملکرد را با گزینه های درایو الکتریکی (Electric Drive) و رانشگر کاملا اتوماتیک ارائه می دهد. بلدوزر مجدد طراحی شده VPAT که بهترین درجه بندی را در طبقه خود ارائه می دهد، ویژگی های فن آوری را که به اپراتورها کمک می کند تا به صورت بهینه تر درجه بندی را انجام دهند، آپدیت می کند. سودآوری مشتری با افزایش بهره وری سوخت به میزان 35٪ بهبود یافته و از هزینه های خدمات و نگهداری نیز کاسته شده است. کابین جدید و استاندارد، راحتی را فراهم کرده و طیف وسیعی از گزینه های پیکربندی به مشتریان کمک می کنند تا عملکرد ماشین را متناسب با نیازهای کار بهینه سازی کنند. با قدرت 215 اسب بخار (161 کیلووات) و وزن عملیاتی 21749 تا 24097 کیلوگرم، D6 جدید جایگزین بولدوزر چند منظوره D6T می شود.

درجه بندی بهتر و سریع تر

با استفاده از درجه بندی با سرعت بالاتر سریعتر کار کنید. ساختار جدید طراحی شده قوی تر و درعین حال سبک تر است، بنابراین تعادل ماشین بهینه شده و به کانترویت نیاز ندارد. تیغه های وسیع تر VPAT به ویژه در برنامه های حفاری و خاکریزی مجدد بهتر عمل می کنند. پیکربندی درجه بندی جدید دارای 10 غلتک پایین برای درجه بندی راحت تر در سرعت های بالا، حتی در سطوح سخت مانند شن و ماسه نیز می باشد.

انتخاب فناوری برای کسب و کار شما

ارائه فن آوری در D6 / D6 XE توسط یک گریدر به روز شده با سیستم 3D هدایت می شود. صفحه لمسی جدید 10 اینچی رابط کاربری هوشمندتری را ارائه می دهد که مانند یک تلفن هوشمند کار می کند و باعث می شود که اپراتورها به سرعت عمل کنند. این سیستم با استفاده از واحد های اندازه گیری پیشرفته (IMU)، که سرعت و دقت بیشتری را بدون سیلندرهای حسگر موقعیت فراهم می کند. آنتن های کوچکتر برای محافظت بهتر از آن در سقف کابین قرار دارند.

تکنولوژی Cat LINK telematics پیچیدگی را از مدیریت سایت های کار با جمع آوری داده های تولید شده توسط تجهیزات، مواد و مردم حذف می کند.

Product Link اطلاعات را به طور خودکار و دقیق از دارایی های تجهیزات - از هر نوع و هر برند - جمع آوری می کند که می تواند به صورت آنلاین از طریق برنامه های تلفن همراه و وبسایت مشاهده شود.

طول عمر بیشتر، کاهش خدمات و هزینه های تعمیر و نگهداری

D6 / D6 XE جدید به طور خاص طراحی شده است تا هزینه های تعمیر و نگهداری را تا 12 درصد کاهش دهد، با اجزای به روز شده، کاهش فواصل طولانی سرویس و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده است. دسترسی آسان به نقاط خدمات و وسایل نگهداری منظم، به علاوه یک نردبان جدید در پشت دستگاه، باعث کاهش زمان صرف شده در تعمیر و نگهداری روزمره و بازرسی می شود.

یک موتور دیزلی C9.3B Cat دارای یک سیستم سوخت رسانی دوباره طراحی شده است که دوام بیشتر و دقت بالاتری را در سوخت رسانی فراهم می کند. حذف سیستم کاهش NOx و تک موتور ساده مقیاس کنترل الکترونیکی (ECM) به افزایش قابلیت اطمینان کمک می کند.

استاندارد جدید در راحتی کابین

یک کابین کاملا بازسازی شده استاندارد راحتی و بهره وری را افزایش می دهد. صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با نام تجاری جدید رابط کاربری آسان برای استفاده را فراهم می کند. دستگیره ها مستقل از صندلی برای تنظیم راحت تر نصب شده اند.

کابین دارای سیستم گرمایشی و کولر و تهویه هواست که هوا را به طور موثر در اطراف اپراتور جریان می دهد. تجمع کمتر هوا به سمت پنجره ها کمک می کند تا از مه گرفتگی و بخار گرفتگی جلوگیری شود. ROPS یکپارچه و 15 درصدی کلیه مقاطع شیشه ای، باعث افزایش دید می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21344