چگونه هکرها به کاهش زمان بازرسی فنی ماشین آلات کمک می کنند

چگونه هکرها به کاهش زمان بازرسی فنی ماشین آلات کمک می کنند

تغییر در تکنولوژی به این معنی است که همه شرکت ها نیاز دارند که در راس منحنی دیجیتال باقی بمانند، اما تعداد کمی از آنها از هکرها برای هدایت سیستم های خود دعوت به همکاری می کنند.

در حال حاضر، تنها تجهیزات ساخت و ساز ولوو این کار را انجام داده است.

اولین ایونت شرکت ولوو برای هکرها، به نام Hack Sprint، همکاری با راه حل های Volvo Group Connected برای پاسخ به این مشکل رایج است: چگونه می توان تنوع دیجیتالی یک شرکت را افزایش داد؟

به منظور جذب جمعیت جدید برای افزایش مهارت های تکنولوژیکی شرکت، تعدادی از متخصصین دیجیتال یا «هکرها» به شرکت ولوو دعوت شدند.

حل زمان بازرسی

هکرها روی حل یک مشکل کلیدی برای ولوو کار کردند: چگونگی ساده کردن پروسه بازرسی فنی ماشین آلات به منظور کاهش زمان. و اگر موفق شوند، ولوو در راه حل های تکنولوژی آینده با آنها همکاری می کند.

میا استانبولی، مدیر کل هوش کسب و کار و تجزیه و تحلیل جهانی ولوو، گفت: "بسیاری از ما به مدت 10، 20، و حتی 30 سال در صنعت بوده ایم و همه ما به این مشکل به عنوان یک نمونه خاص نگاه می کنیم. ما فکر کردیم، اگر ما به این مسئله طور دیگری نگاه کنیم چه می شود؛ همکاری با یک نسل جدید از متفکران و توسعه دهندگان، افرادی که ممکن است عقاید کاملا متفاوت از چگونگی انجام این کارها داشته باشند."

بیل مکانیکی و اجزای فنی آن و پروسه بازرسی فنی به هکرها نشان داده شد. سپس از آنها خواسته شد تا راه حل های پردازش تصویری در موبایل را که این روند را بهبود می بخشد، ارائه دهند.

با این حال، تردید داخل شرکت ولوو وجود داشت.

استانبولی ادامه داد: "یکی از کارکنان ولوو، که مدت 30 سال در شرکت کار کرده است، واقعا فکر می کرد که این کار برای هکرها غیرممکن است. او بسیار مطمئن بود که این ایده عملی نیست و اصرار داشت که در این ایونت حضور داشته باشد. او می خواست مطمئن شود که نامزدها واقعا پیچیدگی این مشکل را درک می کنند. اما بعد از 72 ساعت، او هم مانند بقیه، شگفت زده شد. "

هکرها با سوابق متفاوت

فقط در سه روز، هکرها - که اغلب آنها حدودا 20 ساله بودند - اپلیکیشن تلفن همراهی را طراحی کرده بودند که از یک دوربین هوشمند برای اندازه گیری استفاده میکرد که این دوربین دقیق تر از چشم انسان بود. و با انجام این کار، زمان بازرسی از یک ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می کرد.

از 200 درخواست دهنده، 80 هکر انتخاب شدند تا بر اساس سن، جنسیت، ملیت و مهارت در این ایونت شرکت کنند. در نتیجه یک گروه از جوانان نوآور و هوشمند از سراسر جهان، از جمله سنگاپور، فرانسه، بلژیک، اوکراین، آلمان و سوئد در شرکت ولوو جمع شدند.

استانبولی معتقد است که این یک عنصر کلیدی برای موفقیت در طرح است.

وی افزود: "به جای داشتن یک قوم خاص با سوابق یکسان  که درباره یک مسئله به یک شکل فکر می کنند، شما یک گروه چند فرهنگی دارید که درباره حل یک مسئله، شیوه های متفاوتی ارائه می دهند. شما گروه های جدیدی را می بینید که ایده ها و دیدگاه های خود را مخلوط می کردند و اینگونه است که یک نوآوری رقم می خورد."

عرضه ایده برنده به بازار

برندگان جایزه Best Hack از این ایونت، گروه نرم افزاری سیگما بودند که داوران را با نشان دادن شجاعت خود برای ارائه یک نرم افزار پردازش تصویری که اندازه گیری دقیق را در زمان واقعی نشان می داد تحت تاثیر قرار دادند.

برندگان دیگر شامل گروهی از دانشجویان دانشگاه هالمستاد بودند که برای الگوریتم های خاصی که اجرا کرده بودند، بهترین جایزه فنی را به دست آوردند.

ایده هکرها، نخستین بار در Bauma 2019 در مونیخ آلمان به نمایش گذاشته شده و اکنون در مرحله بتا اسپرینت است که در آن نرم افزار جدید ولوو در عرض چند ماه آینده منتشر می شود.

نیاز به تنوع دیجیتالی

با وجود این موفقیت، استانبولی اعتراف می کند که در واقع فکر نمی کرد که هکرها راه حل های واقعی را ارائه کنند.

او گفت: "هدف اولیه ما فقط علاقه به ایجاد یک جمعیت جدید بود. صنعت ساخت و ساز به تغییر مهارت های خود برای خلق یک انقلاب فنی نیاز دارد و ما شاهد این ایونت به عنوان راهی برای تبدیل شرکت ولوو به یک محل عالی برای کار بودیم، جایی که شما می توانید از آنچه مطالعه کرده اید و آنچه دوست دارید، استفاده کنید و به حل مشکلات دنیای واقعی بپردازید."

وی افزود: "از لحاظ تاریخی، ما بر روی آنچه که در اطراف دستگاه اتفاق می افتد متمرکز شده ایم، اما ما باید بر روی آنچه برای دستگاه اتفاق می افتد نیز تمرکز کنیم. پردازش تصویری یکی از راه های شناخت ماشین است. هیچ وسیله الکترونیکی در این مورد وجود ندارد، ما به چشم نیاز داریم، حتی اگر این چشم، چشم انسان نباشد. "

صنعت تجهیزات ساخت و ساز پتانسیل آن را دارد که دنبال کننده گوگل و اپل باشد؛ شرکت هایی که ایجاد کننده واقعیت تکمیلی (AR) برای دیدن تمام انواع داده ها در زمان واقعی، و اندازه گیری آنها بدون نقطه مرجع هستند.

یک ایده هیجان انگیز برای ولوو این است که فن آوری های این چنین می توانند پاسخی به بهبود تعمیر و نگهداری ماشین، سلامت ماشین، استانداردهای انتشار یا ایمنی باشند.

 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21528