چگونه جان دیر و هیتاچی در تولید بیل مکانیکی همکاری می کنند

چگونه جان دیر و هیتاچی در تولید بیل مکانیکی همکاری می کنند

جان دیر و هیتاچی 30 سالگی اتحاد بیل مکانیکی آمریکای شمالی را جشن میگیرند.


مشارکت میان دیر و هیتاچی به دهه 1960 باز می گردد، زمانی که هر دو شرکت به دنبال راه های جدید برای افزایش توزیع بودند. دیر به دنبال توزیع ماشین آلات کشاورزی خود در آسیا بود، در حالی که هیتاچی می خواست حضور خود را در آمریکای شمالی گسترش دهد. هر دو شرکت توافق کردند که در بازار داخلی خود توزیع کنند.

در 1983 آنها موافقت کردند که دستگاه ها را از ژاپن بگیرند و بیل های مکانیکی را تحت نام تجاری جان دیر در ایالات متحده به فروش برسانند. با این حال، این توافقنامه به طور کامل نیازهای این شرکتها را رفع نکرد.



کارخانه بیل مکانیکی کرنرسویل پنج سال بعد شروع به کار کرد و انجمن ماشین آلات ساخت و ساز دیر-هیتاچی را ایجاد کرد. این مشارکت موجب کاهش هزینه ها شد.
مشارکت آمریکای شمالی با دیر-هیتاچی ادامه خواهد یافت، و اجزای مورد نیاز ساخت و ساز را از کارولینای شمالی میگیرند. ساخت ماشین آلات در آمریکا شمالی، در حال حاضر اجازه می دهد تا این شرکت به سرعت به سفارشات داخلی پاسخ دهند.
سرمایه گذاری مشترک 50/50 بین هیتاچی و جان دیر تقسیم میشود.

دیر پشتیبانی قوی مشتری، کانال های فروشندگان، توزیع قطعات و درک نیازهای مشتری آمریکای شمالی را به ارمغان می آورد و هیتاچی رهبری جهانی بیل مکانیکی، معیار جهانی و تخصص در هیدرولیک را به ارمغان می آورد.

کارخانه

امروزه کارخانه به بیش از 92،900 متر مربع افزایش یافته و بیش از 800 نفر در آن کار می کنند. کارکنان شامل 240 جوشکار و 32 جوشکاری رباتیک که حدود 65 درصد کار جوشکاری را انجام می دهند هستند. به طور متوسط، کارخانه بیش از 2.7 میلیون کیلوگرم فولاد را هر ماه مورد استفاده قرار می دهد.

برای اطمینان از ثبات در نیروی کار، دیر-هیتاچی با هشت کالج محلی نزدیک همکاری کرده است تا مهارت های جوشکاری در منطقه را ارتقاء دهد.

کارکنان جدید در کارخانه باید قبل از کار مستقل، چندین هفته آموزش از جمله یک هفته کلاس آموزشی، دو هفته کلاس در آزمایشگاه جوشکاری و یک ماه کار با یک کارمند مجرب، داشته باشند.
دیر-هیتاچی همکاری خود را در خارج از کرنرسویل گسترش داده است. در سال 1998، آنها یک شرکت دیگر را برای ایجاد محصولات خاص دیر در لانگلی که از ماشین آلات جنگلداری ساخته شده است خریداری کردند.
چهار سال پس از آن، مشارکت به همکاری دیگری در زمینه فروش و بازاریابی منجر شد.

همچنین این دو شرکت در سال 2011 یک سرمایه گذاری مشترک برای ارائه ماشین آلات به بازار آمریکای لاتین ایجاد کردند. جان دیر و هیتاچی اخیرا یک مرکز جدید توزیع قطعات 10،683 متر مربعی را در بازار میامی برای بازار آمریکای لاتین باز کردند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2199