چگونه بیشترین بهره وری را از سیستم هیدرولیک خود دریافت کنیم؟

چگونه بیشترین بهره وری را از سیستم هیدرولیک خود دریافت کنیم؟

هیدرولیک قلب و روح دستگاه شما است. در طول چند سال گذشته، هیدرولیک با عملکرد بهتر از طریق پمپ های بزرگتر و فشارهای بالاتر پیشرفت کرده است. بعضی از ماشین آلات با توجه به مقررات انتشار عملکرد خود را با قدرت اسب بخار کمتری انجام می دهند.

افزایش عملکرد:
با توجه به عملکرد هیدرولیکی بالا، اپراتورها هم اکنون می توانند طیف گسترده ای از وظایف را با یک دستگاه واحد مدیریت کنند. ظرفیت اتصال بسیاری از فایلهای پیوست در صنعت با هیدرولیک قوی تر و طراحی و ویژگی های دلخواه ادامه می یابد.
پیشرفت حتی در پنج سال گذشته آشکار است. به عنوان مثال، هیدرولیک کمکی در بیل های مکانیکی بزرگتر Takeuchi اخیرا با افزودن مدارهای هیدرولیکی دوگانه بهبود یافته است. در حال حاضر، اتصالات، مانند یک برش هیدرولیکی، می توانند بر روی بیل مکانیکی بدون جدا شدن خطوط هیدرولیکی نصب شوند.


جریان درست:
اتصالات چندگانه تنظیم شده بر روی بیل های مکانیکی Takeuchi می تواند تنظیمات مناسب جریان را برای عملکرد دلخواه به راحتی از صفحه نمایش چندگانه اطلاعات ایستگاه اپراتور برقرار کند.
بزرگترین مورد در هنگام خرید یک پیوست برای جفت شدن با دستگاه شما، جریان سفارشی مورد نیاز است.
برای جلوگیری از اشتباهات مانند کارکرد دستگاه در جریان کامل، می توانید از حداکثر تنظیمات اتصالات استفاده کنید. با گذشت زمان، جریان بیش از حد موجب خرابی اتصالات، قطعات و شیلنگ ها می شود.
اتصالات می توانند کارایی را در محل کار افزایش می دهند. اتصالات مناسب را برای ترکیب خود انتخاب کنید و یک ماشین را به یک هیولای همه جانبه تبدیل کنید. اگر هنوز پیوند چندگانه ندارید، ممکن است فرصت گسترش کسب و کار خود را از دست بدهید.

تمیز نگه داشتن هیدرولیک:
مهم است که به طور منظم سیستم هیدرولیک را از حتی کوچکترین آلاینده ها حفظ کنید. مانند موتورهای دیزلی سازگار با انتشار، امروزه قطعات هیدرولیکی پالایش شده بسیار به آلودگی حساس هستند.

آلودگی به طور قطع باعث کاهش عمر یا خرابی اجزای هیدرولیکی می شود. برای محافظت از اجزای حساس، تعمیرات روزمره را برای همه چیز از فیلترها تا مایعات انجام دهید.
علاوه بر تعمیر و نگهداری روزمره، پاکیزگی نیز در هنگام تعویض اتصالات مهم است. قبل از اتصال، از وارد شدن خاک و دیگر مواد به سیستم جلوگیری کنید. قبل از پر کردن مایع هیدرولیک، کلاهک و منطقه اطراف آن را تمیز کنید.

توصیه می شود فقط اتصال های هیدرولیکی جدید را به دستگاه خود و یا آن هایی که در حال حاضر در مجموعه خود هستند، وصل کنید. در غیر این صورت، با استفاده از اتصالات نا آشنا، ممکن است روغن آلوده به سیستم دستگاهتان وارد شود.

روال روزانه:
• سطح مایع را بررسی کنید.
• برای خطوط آسیب دیده، سیلندرها و هیدرولیکی ها را در اطراف دستگاه نگاه کنید.
• قبل از اتصال به دستگاه، اتصالات هیدرولیکی را تمیز کنید.
• به درجه حرارت روغن هیدرولیکی توجه داشته باشید، به ویژه هنگام استفاده از اتصالات با جریان بالا.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21176